نوشته شده توسط : armin
فـال روزانه  1391/12/11



فال روزانه متولدین فروردین

همانطور که دیروز تخیل آمیز و ملکوتی بود، امروز پایدار و عملی است. روزی عالیبرای تحقیق و پژوهش است که به بودجه بندی بهتر و استفاده از منابع دیگران به نفعشما کمک می کند. چرا نباید آنچه قانوناً متعلق به شماست را داشته باشید؟

پیش بینی روابط شما: امروز شما به فردی که می شناسید و رابطه خاصی با اودارید، پیغامی می فرستید، ولی کاش فرصت صحبت کردن با او را می یافتید. امروز میتوانید بدون آنکه حرف بزنید پیامتان را برسانید. هر حرکت شما، عمیق ترین احساساتشما را به نحوی شگفت انگیز منتقل می کند.

پیشبینی شغل شما: امروز اگر دقت نداشته باشید یکی از جزئیات مهم را جا می اندازید.شاید بهتر باشد که آهسته تر پیش بروید، ولی اشکالی ندارد. آهسته و پیوسته بودنامروز شما را به خط پایان می رساند. پس با احتیاط پیش بروید و همه تابلوهای میسررا دوبار بخوانید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز با افرادی بزرگتر، عاقل تر و مجرب تر صحبت کنید تا از توصیه و پندهایآنها استفاده کنید. آنها هرچه بگویند در جمع به شما کمک می کند تا برای بهتر کردناهدافتان و یافتن راه هایی برای بدست آوردن رویاها و امیدهایتان برای آیندهبکوشید.

پیش بینی روابط شما: امروز روش دیگری برای دوست داشتن می یابید. رمانس واقعی وجادوی بیشتری از عشق خالص وجود دارد. همین جرقه های کوچک بعداً شعله های عشق راشعله ور می کنند. با عزیزترین تان مهربان باشید و این کار لبه های تیزی که گاهی دررابطه ایجاد می کند از بین می برد. با هم مهربان باشید.

پیشبینی شغل شما: امروز روی زمین سفتی هستید که احساس آزادی می کنید تا قدم بزرگتریبردارید. افراد دیگر پیشتان هستند تا اگر لغزشی داشتید کمکتان کنند. به احتمالزیاد، می توانید همه چیز را خودتان حل کنید. نگران نباشید.


فال روزانه متولدین خرداد

امروز روز خوبی برای صحبت کردن با رئیس، والدین، معلمین و افراد بسیار مهمدرباره نحوه ارتقای شغلی یا بدست آوردن شغل بهتری است. همچنین روز خوبی برای صحبتکردن درباره سلامتی تان با افراد مافوق است.

پیش بینی روابط شما: امروز عشق شما مثل رودخانه ای به زیبایی و نرمی جریان مییابد. اگر اخیراً اختلافاتی داشته اید، از این زمان برای حل کردن مشکلات استفاده کنید.هدیه ای بدهید که نشان از احساسات عمیق شما داشته باشد. یا فقط شبی رمانتیک و شاددر کنار هم داشته باشید.

پیشبینی شغل شما: امروز بجای آنکه به وسایل الکترونیکی وابسته باشید، برای انجامکارها از دستتان استفاده کنید. وقتی سعی می کنید نحوه کار یک دستگاه یا برنامه رایاد بگیرید فقط وقت تلف می کنید.


فال روزانه متولدین تیر

امروز روزی عالی برای نقشه کشیدن برای سفر است. همچنین روز بسیار خوبی برایبرنامه ریزی های بلندمدت در مورد تحصیلات عالی، رسانه، چاپ، پزشکی و حقوق است.امروز می خواهید منظم باشید و تفکر شما نظم دارد. همچنین به نتایج گرایش دارید.

پیش بینی روابط شما: امروز شاید در حیات عشقی خود استرس داشته باشید. نه اینکهروز پر دردسری باشد، بلکه احساسات شما کمی نمایان می شود. افراد بسیاری و حتی شریکزندگی شما امروز را روز خوبی می دانند، ولی شما کمی اخمو هستید.

پیشبینی شغل شما: امروز انرژی فراوانی در هوا وجود دارد که به حفظ تعادل کمک می کند.این اثر پایدارکننده قوی به رو آمدن ایده ها و عملی شدن آنها در حالت فیزیکی کمکمی کند. خلاصه اینکه کارهای زیادی را به انجام می رسانید.

فال روزانه متولدین مرداد

زمانی عالی برای همنشینی با دیگران و صحبت کردن در مورد کاربرد درست اموالمشترک و منابع مشترک است. شاید راه هایی عملی برای تمام کردن جزئیات مربوط بهمیراث، بیمه، مالیات و بدهی بیابید.

پیش بینی روابط شما: امروز با شنا کردن در دریایی از احساسات شیرین و قوی، خوشخواهید گذراند. می توانید سفره دلتان را برای شریک زندگی تان باز کنید و احساساتزیبای خود را با او در میان بگذارید، بدون اینکه در لاک خود مخفی شوید. اینپیشرفتی برای رابطه شماست.

پیشبینی شغل شما: آهسته تر حرکت کنید. اگر آرام نباشید و استراحت نداشته باشید تاپایان ماه خودتان را خسته می کنید. به یاد داشته باشید که شما همیشه لازم نیست باتمام قدرت حرکت کنید تا در محل کار کارایی داشته باشید. سخت نگیرید.


فال روزانه 
متولدین شهریور

با دوستان نزدیک و شرکای خود در مورد امور عملی صحبت کنید زیرا به راحتی بهاجماع می رسید. در واقع یک دوست مسن تر یا مجرب تر ممکن است توصیه ای عالی داشتهباشد. زمان خوبی برای بحث درباره تقسیم کار است.

پیش بینی روابط شما: امروز موج احساسات شما را با خود می برند. شریک زندگی تاناز شما عقب نمی ماند. هر دوی شما دوست دارید از آتش عشق خود بهره ببرید و شاید ازابراز آن دلزده هستید. ولی قطعاً می توانید راهی برای محکم کردن پیوندتان بیابید.

پیشبینی شغل شما: در جستجوی شغل جدیدی هستید؟ امروز آن را خواهید یافت. دنبال کردنغرایز درونی خود شما را به فرصتی عالی می رساند که حقوقی که می خواستید را به شمامی دهد. شما ثابت قدم، قابل اعتماد و صادق هستید و کارفرمایان این خصایل را دوستدارند.

فال روزانه متولدین مهر

امروز می توانید کارهای زیادی را به انجام برسانید زیرا آماده انجام هر کاریکه مستلزم نظم و کنترل باشد هستید. شما تمرکز و دقت کافی دارید و به جزئیات توجهمی کنید، به علاوه تحمل کافی برای تمام کردن آنچه شروع کرده اید را دارید.

پیش بینی روابط شما: امروز از همیشه راحت تر می توانید با نزدیک ترین فرد بهخود هماهنگ شوید. جریانی از احساسات در اطرافتان هست و حس می کنید که باید باافراد دور و برتان ارتباط برقرار کنید نه اینکه در مقابلشان گارد بگیرید. شما دردرون خود احساس امنیت می کنید و نمی خواهید برون گرا شوید.

پیشبینی شغل شما: امروز در مورد پول محافظه کار تر باشید. گاهی ولخرجی می توانید ازدستتان در برود. ولی امروز روز خوبی برای خرج کردن پول در راهی معنادار است که بهشما هم کمک می کند. آن را سرمایه گذاری کنید یا با مشاور مالی حرف بزنید.


فال روزانه متولدین آبان

امروز جنبه های خلاقیت شامل کار می شوند، چه در زمان آماده سازی باشد چه درزمان نظافت. امروز شما آماده این مطلب هستید، زیرا حس نظم و وظیفه می کنید. صحبتدر مورد مراقبت و تحصیل کودکان عملی خواهد شد.

پیش بینی روابط شما: با آنکه روز خوبی برای عشاق است، ولی شاید امروز کمیاحساس حساس بودن و دلزدگی کنید. امروز ابراز احساسات برای شما کمی زیادی وناخوشایند است. نه اینکه او را تحسین نکنید، بلکه روش های باکلاس تر را ترجیح میدهید.

پیشبینی شغل شما: امروز شک نکنید و به اطرافیان خود اعتماد کنید. گاهی ممکن است درمحل کار خود اضافه کار بگیرید زیرا به دیگران اطمینان ندارید که بتوانند کارها رابه تنهایی انجام دهند. ایمان داشته باشید که دیگران هم می توانند از شما حمایتکنند و می توانید به آنها تکیه کنید.


فال روزانه متولدین آذر

امروز از آنچه در منزل انجام می دهید رضایت حاصل می کنید یا شاید از صحبت هایخانوادگی مهم راضی باشید. تمرکز و دقت شما به نتایج عملی و بلندمدت است. روز خوبیبرای انجام تعمیرات و نحوه انجام آن است.

پیش بینی روابط شما: امروز احساسات شما نسبت به فرد خاصی عمیق تر می شود وراهی مناسب برای در میان گذاشتن آنها پیدا می کنید. ابراز لفظی یک راه است، ولیهزاران راه دیگر هست که راحت تر است. از قوه تخیل قوی خود استفاده کنید.

پیشبینی شغل شما: وقتی در محل کار اصطکاک پیش می آید، اولین واکنش شما سرزنش کردندیگران است. قبل از آنکه انگشت اتهام را به سوی فرد دیگری بگیرید به خودتان نگاهیبیندازید. بهتر است انسان گاهی به اشتباهاتش اعتراف کند.

فال روزانه متولدین دی

از انرژی امروز برای انجام کارهای روتینی استفاده کنید که از آن ها خودداری میکردید. شما ذهن با نظم، پشتکار و تحمل لازم برای انجام کارها را دارید. شما ازجزئیات نمی گذرید و می خواهید که وظیفه و مسئولین خود را به انجام برسانید. ازاسراف اجتناب می کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز آرزو می کنید که کاش یک سطل همراهتان داشتید تا یکسطل آب سرد روی سر کسانی بریزید که فکر می کنند صحبت هایشان در مورد عشق شیرین ودلپذیر است. سخت نگیرید. آرام باشید و همه چیز درست خواهد شد.

پیشبینی شغل شما: امروز مسائل پولی در صدر برنامه شما هستند. زمان کافی برای رسیدگیبه این مسائل بگذارید. شما با ارقام، صفحات گسترده و گزارش های بانکی بهتر عمل میکنید. دقت و توجه به این موضوعات بعداً برایتان مفید واقع خواهد شد.

فال روزانه متولدین بهمن

اگر امروز خرید می کنید، می خواهید آیتم های عملی بخرید که برای مدت زیادیدوام بیاورند. در امور تجاری، شما مشتاقید که بدانید برای آینده چه چیزی سود دارد،نه برای امروز و فردا. با افراد بزرگتر از خودتان حرف بزنید که از شما بیشتر میدانند.

پیش بینی روابط شما: امروز در رابطه خود احساس امنیت می کنید، زیرا شک هایی کهاخیراً داشتید برطرف می شوند. در میان گذاشتن احساسات تان آسان می شود و پیوندی کهبین شما بود محکم تر می شود. اگر تابحال نمی دانستید که آیا احساسات شما دوطرفهاست یا خیر امروز مطمئن می شوید.

پیشبینی شغل شما: امروز شما راز کاری مهمی دارید که نمی دانید که آن را فاش کنید یانکنید. این اطلاعات برای سلامتی و موفقیت جمعی در محل کار شما، حیاتی است، ولی ازواکنشی که ممکن است دریافت کنید می ترسید.


فال روزانه متولدین اسفند

امروز هدایت انرژی خود به سمتی که می خواهید آسان می شود، زیرا شما دقت دارید.روز خوبی برای نظر انداختن بر عادات خود و سبک زندگی تان و موشکافی کردن بازده خوداست. آیا هنوز هم کارایی و بازده سابق را دارید؟

پیش بینی روابط شما: امروز هارمونی و هماهنگی فراوانی دارید. ولی ممکن است کهاز تعداد افراد دور و برتان بترسید و راحت نباشید که احساسات خود را در میانبگذارید. شریک زندگی شما به شما اطمینان دارد و بدین ترتیب نمی دانید که چه واکنشینشان دهید. از ته دل حرف بزنید و راستش را بگویید.

پیشبینی شغل شما: به یاد داشته باشید که راه های سنتی برطرف کردن مشکلات گاهی بهترینراه برای یافتن راه حل هستند. این روش ها به یک دلیل سنتی شده اند – اینکه نتیجهمی دهند. روش های قدیمی را بکار ببرید تا موفق شوید.


:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin

ماساژورusb  

بهترین وسیله برای بیرون راندن خستگی

از بدن بعد از یك روز سخت كاری

ریلكس كردن عضلات , بدن و صورت .

 رفع خستگی بدن , گردن , پا , زانو و حتی آرتروز پا

مطابق با استاندارد های اروپا CE

مناسب برای رسیدن به آرامش بعد از یك روز كاری سخت

می تواند تجربه یك ماساژ بسیار لذتبخش و موثر

در رفع خستگی و بر طرف نمودن تنش های

 باقیمانده در عضلات بدن را به شما هدیه كند.

این ماساژور هم با باتری و هم با usb

قادر به كار كردن است.

قیمت : 14400تومان
قیمت : 12000
تومان

خرید پستی           خرید پستی

این دستگاه از جدید ترین محصولات در زمینه مراقبتهای بهداشتی فردی تولید شده با استفاده خلاقانه از علم مهندسی بیونیك ،

فیزیك و طب سنتی است ، این دستگاه یك وسیله ضروری جهت حفظ سلامتی در محیط كار ، در حین مطالعه ، زندگی روزمره و ... میباشد.

 توانائی استفاده این دستگاه در نقاطی كه سایر ماساژرهای برقی غیر قابل استفاده میباشند مانند : زیر چانه- كف سر- زانوها- آرنج - قوزك پا و سایر

 

قیمت : 14400تومان
قیمت : 12000
تومان

خرید پستی           خرید پستی

 امتیازات ویژه این دستگاه كه در بالا به آن اشاره شد توانسته مینی ماساژر هوشمند را در جایگاه رقابت با سایر ماساژرها قرار داد زیرا:

 مورد استفاده اپراتورهای كامپیوتر ، حسابداران ، كارمندان ، معلمان ، تمامی گروههای سنی بالای 7 سال به ویژه پرسنل با ساعات كار طولانی و

افرادی كه در محیط كار زود خسته می شوند.

 

قیمت : 14400تومان
قیمت : 12000
تومان

خرید پستی           خرید پستی

 این محصول بر اساس تئوری نقاط اصلی در طب سوزنی با بهره گیری از تكنولوژی

 پیشترفته كشور آلمان در مراحل طراحی وساخت و با اقتباس از كاركرد لرزش و ماساژ باعث فعال شدن سلولها افزایش عمل اكسیژن

 رسانی و تغذیه بیشتر خون كه باعث بهبود سلامتی وافزایش طول عمر میگردد ساخته شده است.

این ماساژور هم با باتری و هم باusb

قادر به كار كردن است.

 

قیمت : 14400تومان
قیمت : 12000
تومان

خرید پستی           خرید پستی

این دستگاه جهت تسكین دردهای عضله ، فلج بلز ، بی حسی موضعی ، سوخت وساز بیشتر چربیهای زیر پوست ، افزایش رشد

 موها وتقویت عضلات تمامی نقاط بدن انسان كارائی فراوانی دارد.كه تمامی این توانائیهای منحصر به فرد این دستگاه مدیون طراحی ویژه در

ساختار بدنه و موتور پر قدرت آن می باشد..

 

قیمت : 14400تومان
قیمت : 12000
تومان

خرید پستی           خرید پستی



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin

گردنبند فروهر اصل

یك گردنبند زیبا و اصیل ویژه ی جوانان ایرانی

قیمت : 9000تومان
قیمت : 7500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

فوق العاده شیك و زیبا

یك مدل بسیار پر طرفدار

نمــــــاد فـــــــروهر

نیاكان ما از چند هزار سال پیش دریافته بودند كه هر انسان زنده از تن، جان، روان، وجدان و فروهر (Fravahr) سرشته شده كه پویندگی و بالندگی انسان از كوشش و جوشش آنهاست.
فروهر از دو واژهی "فره" به معنی جلو، پیش و "وهر" یا ورتی به معنی برنده و كشنده درست شده است و شاید بتوان گفت از نظر زندگی، فروهر بزرگترین و باارزشترین جزء وجود انسان است ، چون پرتوی از هستی بیپایان اهورامزداست كه انسان را بهسوی رسایی رهنما میشود و وظیفهی پیشبری و فرابری، برای انسان به برترین پایهی هستی را داراست. و پس از مرگ با همان پاكی و درستی به اصل خود (اهورامزدا) میپیوندد.

fashiOn Design....

قیمت : 9000تومان
قیمت : 7500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

امروزه نگارهی زیر بین زرتشتیان نمایانگر شكل فروهر است و بهعنوان نشانوارهی دین زرتشتی بهكار میرود. این نگاره، گذشتهی چندین هزارساله داشته و شبیه آن در جاهای دیگر و نزد قومهای دیگری دیده شده است ولی شكل كنونی آن در كتیبههای هخامنشی بالای سر پادشاهان دیده میشود.

نگاره فروهر, از چند قسمت تشكیل شده, كه هر قسمت فلسفه خاص خود را دارد.

1- صورت فروهر به انسان شبیه است و این خود نشان دهنده رابطه ی بین فروهر و انسان می باشد

 

یك گردنبند فوق العاده مناسب برای

پسران و دختران جوان

طراحی ظریف و فوق العاده

قیمت : 9000تومان
قیمت : 7500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

2- دو بال در دو طرف فروهر وجود دارد كه هر كدام از این بالها سه ردیف پر دارند. این سه ردیف پر نشان دهنده , اندیشه نیك, گفتار نیك و كردار نیك هستند. یعنی با تجهیز شدن به این سه می توان بمانند بالهای یك پرنده به سوی خوبی, پیشرفت و آینده یی بهتر پرواز كرد

3-در قسمت پایین فروهر, دم پرگونه یی وجود دارد كه خود سه ردیف پر دارد. این سه ردیف پر نشان دهنده اندیشه بد, گفتار بد و كردار بد هستند كه سبب سقوط انسانند و به همین علت هم در قسمت پایین فروهر قرار گرفته اند.

4-دو طناب كه در انتها, فر خورده اند و در دو طرف فروهر قرار دارند سپنته مینو (جلو), و انگره مینو( پشت), را نشان می دهد. كه این دو خود نشان می دهند كه انسان بایدخوبی را در پیش بگیرد و به جلو برود و به بدیها پشت كند

 

تقدیم به آقایون و خانم های مشكل پسند

جذابیت و زیبایی

هدیه ما به شماست.....

قیمت : 9000تومان
قیمت : 7500
تومان

خرید پستی           خرید پستی
5- دایره یی كه در وسط تنه فروهر هست نشان از این دارد كه روان انسان جاوید است,نه آغازی داشته و نه پایانی دارد.
6- یك دست فروهر, بالا را نشان می دهد و این نشان از این دارد كه در این جهان تنها یك راه است و آن راستی ست كه باید آن را در پیش گرفت.
7- دست دیگر, حلقه یی را نگه داشته است كه این حلقه ی " پیمان " است كه نشانی ست
از صداقت و وفاداری, كه اساس فلسفه زرتشت می باشد.

 

طراحی تحسین بر انگیز، ظرافت خیره كننده

مدل بسیار پرطرفدار پسران و دختران جوان

Best Design 4 All Boys & girls



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin
فـال روزانه  1391/12/05



فال روزانه متولدین فروردین

متوجه می شوید که خاطرات بسیاری از گذشته در ذهنتان می چرخند. این خاطرات کمی مبهم اند ولی گویا آنها برایتان آشنا هستند. خاطرات کودکی برایتان زنده می شوند. باید مسئله ای را روشن کنید.

پیش بینی روابط شما: عشق امر پرشور و حرارتی است. نمی توانید منتظر بمانید ببینید که طرفتان کی تصمیمش را می گیرد. دوست دارید زودتر اقدام کنید. اگر مطمئن هستید که تصمیمتان درست است، پس مشکلی نیست. ولی اگر شک دارید، شاید بهتر باشد صبر کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز زمان بندی شما عالی است، پس عجله نکنید. هرچه کمتر درباره نوع سرعتتان فکر کنید، هماهنگی بیشتری با افراد اطرافتان خواهید داشت. اگر در جهت جریان حرکت کنید، شانس یارتان خواهد بود.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شاید بسیار شگفت زده شوید که اخیراً با دوستان و آشنایان قدیمی روبرو می شوید، به خصوص با دوستانتان از باشگاه ها و تیم هایی که عضو بودید. گویی دوباره آنها را یافته اید و بهم رسیده اید.

پیش بینی روابط شما: امروز شما از حرف های کسی که با شور و حرارت حرف می زند و حرف هایش عجیب است، غافلگیر می شوید. زیرا عموماً دوست دارید با سرعت عادی خود پیش بروید و برای گرفتن تصمیمات مهم زمان می گذارید، شاید احساس هیجان کنید ولی تحت فشار نیستید. در واقع، عجله ای ندارید.

پیش بینی شغل شما: احتمالاً امروز نسبت به افرادی که نظم ندارند صبرتان را از دست می دهید. گرایش شما به این است که آنها را به شدت نقد کنید و زمان زیادی را برای این کار بگذارید و نتوانید به کارهای خودتان برسید. بر روی خودتان تمرکز کنید.


فال روزانه متولدین خرداد

فکر می کنید که در شن لغزان قدم می زنید. مشکلاتی که فکر می کردید حل شده بودند، ناگهان دوباره ظاهر می شوند، به خصوص با والدین، معلمین، رئیس و افراد بسیار مهم. مراقب رفتارتان باشید.

پیش بینی روابط شما: نگران نباشید که برای آنچه الهامبخش حیات عشقی شماست، به اندازه کافی آماده نباشید. امروز تنها کاری که باید بکنید این است که عمل کنید. با آنکه گفتگوهای فراوان بالاخره چیزی برایتان حاصل می کنند، ولی با عمل کردن است که به آنجا که می خواهید می رسید. امروز بی باکی در هوا موج می زند.

پیش بینی شغل شما: امروز اگر به دنبال فرصت هایی هستید که سودهای بلندمدتی بجای سودهای کوتاه مدت برایتان بیاورند، باید ذهن بازی داشته باشید. درک تصویر بزرگتر برایتان موفقیت می آورد.

فال روزانه متولدین تیر

اگر قرار است به جایی سفر کنید، بهتر است که به جایی سفر کنید که قبلاً رفته بودید. بهر حال هر جایی بروید، دچار تأخیر، اشتباه، مکالمات پیچیده، آیتم های جابجا و رزرواسیون های پر شده می شوید.

پیش بینی روابط شما: امروز احساس می کنید بیش از همیشه عصبی هستید. اگر در مورد رابطه خاصی مشکل داشته اید، پس باید شروع به نظم دادن به کارها نمایید، ولی بجای ساکت و خاموش بودن در مورد مشکلتان، باید در مورد آن حرف بزنید.

پیش بینی شغل شما: امروز رویه مطلوبی برایتان آغاز می شود، که در آن شما توانایی درآوردن پول زیادی را دارید. در سه هفته آینده تقاضای افزایش حقوق نمایید. دنبال شغلی باشید که درآمد بالاتری داشته باشد. شما لیاقتتان بیشتر از این است.


فال روزانه متولدین مرداد

زمان بسیار خوبی برای سخت کار کردن و پرداخت بدهی ها یا حداقل کاهش بدهی تان است. اگر در تلاشید که که رهن بگیرید یا امور بیمه، میراث، یا مسائل مربوط به اموال مشترک را رفع و رجوع کنید، زمان خوبی برای این کار است.

پیش بینی روابط شما: شما و فرد مورد علاقه تان امروز از مصاحبت هم لذت می برید. شانس این را دارید که کاری جدید و خلاقانه انجام دهید و پیوندهای موجود در رابطه خود را از نو بسازید. با پیوند زدن نیروها به یکدیگر پروژه متقابلی می سازید که شما را لبریز از هیجان و اشتیاق می کند و در زندگی خود هدف جدیدی می یابید.

پیش بینی شغل شما: امروز عنصری از ناامیدی وارد محل کارتان می شود، پس باید مراقب کسی که به او اعتماد کرده اید باشید. مراقب کسی که خوب لباس پوشیده و لبخند می زند و می خواهد ایده یا بیمه جدیدی را به شما بفروشد باشید.


فال روزانه 
متولدین شهریور

شرکا قطعاً به زندگی شما برگشته اند. این می تواند فرصتی برای خاتمه کار باشد. شاید هم فرصتی برای تازه کارها باشد. شما می دانید که هستید. ولی قطعاً فرصت دارید که خوب زندگی کنید. زیرا خوب زندگی کردن بهترین انتقام است.

پیش بینی روابط شما: امروز در مورد رابطه خاصی دل به دریا می زنید و کار مثبتی درباره آن انجام می دهید. اگر می بینید که شانس های شما برای رسیدن به آن فرد خاص خارج از دسترس شما هستند، وقتی رقیب سعی می کند نزدیکتر شود، باید اقدام کنید. گاهی عشق ارزش مبارزه کردن را دارد.

پیش بینی شغل شما: امروز احساسات شما کمی ناامیدکننده هستند، پس باید قبل از هر گام بزرگی خوب فکر کنید. شاید حال و حوصله شما امروز به شما دیکته کند که چه کاری بکنید و چه کاری نکنید و این شما را از مسیر کاری دور می کند. مراقب باشید.


فال روزانه متولدین مهر

امروز کارها در محل کار به علت تأخیرها، مکالمات پیچیده، گاف ها و اشتباه ها، گم شدن کاغذها و غیره چالش برانگیز می شوند. ولی نگران نباشید. فقط لبخند بزنید و تحمل کنید. شکلات سیاه بخورید.

پیش بینی روابط شما: امروز شرکا حال و هوای دوآتشه دارند. شما هم در ابراز احساسات خود شک دارید. اگر در رابطه ای دائمی هستید، درمی یابید که عشقتان به یکدیگر بسیار گرم است. اگر تازه وارد رابطه ای شده اید، قطعاً نمی خواهید عقب برگردید.

پیش بینی شغل شما: ایده ای که امروز صبح فکر می کردید عالی است شاید فردا عالی به نظر نرسد. نگذارید دیگران شما را مجبور به گرفتن تصمیمی شتابزده نمایند. قبل از آنکه تصمیم آخر را بگیرید حداقل یک شب صبر کنید. دیگران هم می توانند منتظر بمانند.


فال روزانه متولدین آبان

افرادی که قبلاً در زندگی شما بودند، به شما پیامک، ایمیل یا زنگ می زنند یا پشت در منزلتان ظاهر می شوند. گاهی انسان از این چیزها مغرور می شود، ولی گاهی هم ترسناک است. اکنون زمان آن است که پروژه های خلاقانه را به پایان برسانید.

پیش بینی روابط شما: امروز شما درمی یابید که در رابطه بین شما دو نفر چقدر عشق وجود دارد. اگر اخیراً مشکلاتی داشته اید یا مشغله هایتان زیاد بوده و نتوانستید کنار هم باشید، امروز می توانید تلافی کنید.

پیش بینی شغل شما: رویاپردازی های امروز کاملاً مفید واقع خواهند شد. ایده های خلاقانه ای که از این ایده ها نشأت می گیرند، پتانسیل زیادی دارند. باید روی جزئیات کار کنید، ولی حالا وقت آن نیست. به رویاپردازی ادامه دهید.


فال روزانه متولدین آذر

بهترین راه برای استفاده از انرژی امروز رسیدگی به تعمیرات قدیمی در منزل است. چیزهای خراب را درست کنید. این می تواند شامل روابط صدمه دیده در خانواده هم باشد. مشکلاتی که هیچ وقت حل نشده بود را حل کنید.

پیش بینی روابط شما: اگر امشب به مهمانی یا جشنی می روید، باید بدانید که ممکن است وارد رابطه عشقی پرشوری شوید. عشق با شدت و حدت زیادی به دنبال شماست. اگر او همان کسی بود که می خواستید که خوش به حال شما، اگر نه، باید با او صادق باشید.

پیش بینی شغل شما: امروز ستاره شانس شما از شما می خواهد که به چشمه استعداد خدادادی خود رجوع کنید. منبع بی انتهایی از کیفیات هنری در درون خود دارید و هرچه زودتر از این توانایی ها در زندگی روزمره استفاده کنید، خوشبخت تر و موفق تر خواهید بود.

فال روزانه متولدین دی

امروز در برنامه های شما تأخیر پیش می آید، شاید خودروی شما خراب شود، اتوبوس را از دست بدهید یا در رزرواسیون های شما مشکلی پیش آید. سردرگمی و سوءتفاهم در گفتگوها امروز محتمل است.

پیش بینی روابط شما: امروز فرصتی برای درک این موضوع پیش می آید که فرد خاصی چه احساسی به شما دارد. ممکن است کمی در مورد ابراز عواطف و احساسات واقعی اش نسبت به شما خجالتی باشد، ولی امروز شجاعت بیشتری می یابد و احساس مثبت تری پیدا می کند. این برای شما خبر خوبی است.

پیش بینی شغل شما: در حال حاضر شما برای هماهنگ شدن با انرژی اطرافتان مشکل دارید. ایده های شما شکست خورده اند و در محل کار احساس مفید بودن یا پربازده بودن نمی کنید. نگران نباشید. این منفی نگری گذرا است.

فال روزانه متولدین بهمن

امروزبه علت مسائل مختلف مربوط به پول، درآمدها و امور مالی و تأخیر، سردرگمی و پریشانیدر این مسائل، گیچ می شوید. تا می توانید مدارا کنید. زمان بسیار خوبی برای تمامکردن کارهای قدیمی است.

پیشبینی روابط شما: امروز نباید عقب نشینی کنید و باید هر کاری در توانتان هست انجامبدهید تا ببینید که احساس او نسبت به شما چیست. انرژی زیادی هست که کمکتان می کنداین کار را انجام دهید. با آنکه عموماً دوست دارید همه چیز در سطح دوستی بماند،ولی حالا شور و شوق زیادی برای برداشتن قدم های بزرگتر دارید.

پیش بینی شغل شما: حس می کنید که انگار به مترجمینیاز دارید تا افکار شما را برای دیگران ترجمه کند. دیگران اصلاً متوجه نمی شوندکه شما روی کدام طول موج صحبت می کنید. به خودتان سخت نگیرید. بعداً می توانیدمنظورتان را به دیگران بفهمانید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز به علت مسائل مختلف مربوط به پول، درآمدها و امور مالی و تأخیر، سردرگمی و پریشانی در این مسائل، گیچ می شوید. تا می توانید مدارا کنید. زمان بسیار خوبی برای تمام کردن کارهای قدیمی است.

پیش بینی روابط شما: امروز نباید عقب نشینی کنید و باید هر کاری در توانتان هست انجام بدهید تا ببینید که احساس او نسبت به شما چیست. انرژی زیادی هست که کمکتان می کند این کار را انجام دهید. با آنکه عموماً دوست دارید همه چیز در سطح دوستی بماند، ولی حالا شور و شوق زیادی برای برداشتن قدم های بزرگتر دارید.

پیش بینی شغل شما: حس می کنید که انگار به مترجمی نیاز دارید تا افکار شما را برای دیگران ترجمه کند. دیگران اصلاً متوجه نمی شوند که شما روی کدام طول موج صحبت می کنید. به خودتان سخت نگیرید. بعداً می توانید منظورتان را به دیگران بفهمانید.
aامروز شاید با شرکای قدیمی، دوستان و رفقای قدیمی تان دیدار کنید. شاید اشتباهات، خطاها، تأخیرها و مکالمات پیچیده و احمقانه ای برایتان پیش بیاید. البته اینها آزاردهنده هستند. ولی چیزی نیست که نتوانید از پس آن برآیید.

پیش بینی روابط شما: امروز می توانید بهتر احساسات خود را توصیف کنید. اگر لازم است که گفتگو را آغاز کنید، اکنون بهترین زمان برای انجام این کار است. فقط باید قبل از حرف زدن خوب فکر کنید و کلمات خود را درست انتخاب کنید. هرچه باید گفته شود بگویید و عقب نشینی نکنید. همه چیز درست می شود.


:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin

نرخ دیه در سال 92 قطعا افزایش می یابد

رئیس کل بیمه مرکزی از حتمی بودن افزایش نرخ دیه برای سال آینده خبر داد و گفت: تا نیمه اول اسفند این موضوع مشخص خواهد شد.
خبرگزاری فارس: رئیس کل بیمه مرکزی از حتمی بودن افزایش نرخ دیه برای سال آینده خبر داد و گفت: تا نیمه اول اسفند این موضوع مشخص خواهد شد.
 
سید محمد کریمی در خصوص میزان افزایش نرخ دیه سال آینده اظهار داشت: تاکنون تصمیمی در این راستا گرفته نشده و ممکن است افزایش داشته باشد.

وی ادامه داد: این موضوع در اختیارات رئیس قوه قضائیه است و هر تصمیمی گرفته شود ابلاغ خواهد شد.

رئیس بیمه مرکزی در پاسخ به این سوال که شائبه افزایش 15 درصدی نرخ دیه وجود دارد، گفت: این نرخ غیر رسمی است و خبری از آن ندارم و قابل اظهار نظر نیست.

کریمی با بیان اینکه احتمال افزایش نرخ دیه نسبت به عدم افزایش بیشتر بوده و به نظر حتمی می‌رسد، بیان داشت: امیدواریم که این موضوع هر چه سریعتر و تا نیمه اول اسفند تعیین شود.

رئیس کل بیمه مرکزی در خصوص افزایش هزینه‌های بیمه بدنه برای شرکت‌های بیمه با توجه به افزایش قیمت خودرو، تصریح کرد: افزایش هزینه بیمه بدنه برای شرکت‌های اجباری نیست بلکه اختیاری بوده است و فضای رقابتی میان شرکت‌ها ملاک عمل خواهد بود.

وی تاکید کرد: به علت اینکه بیمه بدنه اختیاری است افراد می‌توانند با توجه به علایق و خدمات ارائه شده از این موضوع استفاده کنند.

به گزارش فارس، هفته گذشته یک مقام مسئول در صنعت بیمه در گفت‌وگو با فارس از احتمال افزایش 15 درصدی نرخ دیه در سال آینده خبر داده بود.


:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin

جمعیت ایران ۷۷.۱ میلیون نفر شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آمار ایران، بر اساس برآورد مرکز آمار ایران، جمعیت ایران به 77 میلیون و 176 هزار و 930 نفر رسید.
تابناک: بر اساس برآورد مرکز آمار ایران، جمعیت ایران به ۷۷ میلیون و ۱۷۶ هزار و ۹۳۰ نفر رسید.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آمار ایران، بر اساس برآورد مرکز آمار ایران، جمعیت ایران به 77 میلیون و 176 هزار و  930 نفر رسید.

محاسبه جمعیت کشور بر اساس رابطه رشد به صورت زیر انجام می­شود:

رابطه رشد عبارت است از :    Pn=P0(1+r)n

که در آن Pn پیش بینی جمعیت میانه  سال 1390 و P0 جمعیت سرشماری سال 1385 و r رشد جمعیت سالانه کشور است که حدوداً برابر با 0.015 می­باشد.

ساعت جمعیتی در پایگاه  اطلاع‌رسانی مرکز آمار ایران، در هر لحظه جمعیت کشور را بر اساس اطلاعات مذکور برآورد و نمایش می­دهد.

*خانوار ایرانی کم جمعیت شده

بر اساس یکی از نتایج مهم سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1390 کاهش نرخ رشد جمعیت از 1.62درصد سال 1385 به رقم 1.29درصد سال 1390 کاهش یافته است و بُعد(اندازه) خانوار از 4.03نفر سال 1385 به رقم 3.55نفر در سال 1390 رسیده که باعث هشدار کارشناسان و سیاستگذاران به تجدید نظر در سیاست کنترل جمعیت شد.

بر این اساس به جای سیاست کنترل جمعیت و شعار دو تا بچه کافیه، بحث تشویق به زادآوری جمعیت مطرح شد.

از جمله این سیاستها این که فرزند چهارم نیز مشمول بیمه تامین اجتماعی قرار می‌گیرد و مرخصی زایمان بانوان افزایش یافته و حتی برای پدر نوزاد نیز مرخصی مختصری در نظر گرفته شد و دولت برای خانوار جوان با سه فرزند یا بیشتر امکانات زمین یا تسهیلات در نظر می‌گیرد.

سیاست توسعه اقتصادی در قانون برنامه پنجم و سند چشم‌انداز کشور ایجاب می‌کند که سیاست کنترل جمعیت تبدیل به سیاست تشویق جمعیت شود، چون جمعیت جوان یکی از عوامل توسعه به شمار می‌رود و کشور نباید به سمت پیر شدن جمعیت حرکت کند.

:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin

نوروز مورد نظر اوباما و آمریکا چه مشکلی دارد؟

دشمنان می‌خواهند با پر اهمیت جلوه دادن نمادهای ملی نسبت به جلوه‌های دینی، دین را در جامعه کم رنگ کنند، آن‌ها با بزرگ کردن چهارشنبه سوری، نوروز و نظایر این‌ها می‌خواهند به این هدف نایل شوند.
ایسنا: امام جمعه موقت تهران با اشاره به سخن حضرت امام(ره) که فرمودند تمام مقصد ما مکتب ماست، گفت: اوباما، بزرگترین دشمن ایران اسلامی تاکید کرده است که تا ایران، دینی باشد نمی‌شود با آن طرف شویم و وقتی توان غلبه بر آن وجود دارد که دین از آن رخت بر بسته باشد.

آیت‌الله سیداحمد خاتمی در کنگره بزرگداشت شهدای کارگر استان اصفهان هشدار داد: دشمنان می‌خواهند با پر اهمیت جلوه دادن نمادهای ملی نسبت به جلوه‌های دینی، دین را در جامعه کم رنگ کنند، آن‌ها با بزرگ کردن چهارشنبه سوری، نوروز و نظایر این‌ها می‌خواهند به این هدف نایل شوند.

وی ادامه داد: نوروز مورد نظر اوباما، نوروز منهای «یا مقلب القلوب و الابصار» است که این خود جلوه فتنه‌های گذشته و آینده در کشور بوده و خواهد بود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند دشمنان از ایران هسته‌یی نمی‌ترسند، بلکه از ایران اسلامی می‌ترسند، افزود: باید با پررنگ کردن مظاهر دینی در جامعه به خصوص به وسیله خانواده‌های شهدا کشور را قدرتمندتر از پیش کنیم.

خاتمی با بیان این‌که «ملت بزرگ ایران اسلامی تنها در چهار دیواری ایران اسلامی نیستند» تاکید کرد: ملت ایران نه تنها در خاورمیانه، بله در مسایل تمام دنیا تاثیرگذار هستند.

وی با اشاره به راه حل مذاکره سوری-سوری ایران درباره مسایل سوریه گفت: آمریکا و اروپا با فرستادن اسلحه و مجهز کردن تروریست‌ها تلاش کردند که این کشور را نابود کنند اما موفق نشدند و پس از دو سال به این نتیجه رسیدند که این وضعیت تنها با مذاکره قابل حل است که این نشان دهنده موفقیت نظام در سطوح کلان جهانی است.

وی با بیان این‌که «دشمن در تلاش است با توطئه‌هایی از جمله اعمال تحریم‌ها عقبه مردمی نظام اسلامی را تحت فشار قرار داده و روبروی نظام قرار دهد» تصریح کرد: اوباما در 11 تیرماه گفته بود پس از تحریم‌ها ملت و دولت ایران دست خود را به نشانه تسلیم مقابل آمریکا بالا خواهند برد، اما یازدهم چندین ماه گذشت و در روز قدس همان سال و مردم دستان خود را با شعار مرگ بر آمریکا بالا بردند.

این عضو مجلس خبرگان افزود: آن‌ها با اعمال تحریم‌ها می‌خواستند چند نفری در خیابان‌ها دست به تظاهرات بزنند و آن‌ها در رسانه‌های‌شان بگویند چند صد هزار نفری در ایران علیه نظام تظاهرات کرده‌اند و فیلم‌های راهپیمایی‌های میلیونی شما را نشان دهند. این در حالی است که ملت ایران اسلامی با توجه به مشکلات اقتصادی که دشمن برای آن‌ها به وجود آورده هزینه حریت و آزادگی و استادگی خود را می‌دهند و در تظاهرات میلیونی 22 بهمن این مساله را به جهانیان نشان دادند و به امید الهی در انتخابات ریاست جمهوری نیز با شکوه شرکت خواهند کرد.

وی پیام شهدا را ولایتمداری آن‌ها دانست و گفت: با مطالعه وصیتنامه‌های شهدا می‌توان دریافت که آن‌ها به فرزند امام حسین(ع) یعنی حضرت امام خمینی(ره) لبیک گفته و برای دفاع از دین به شهادت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین دلیل پیروزی انقلاب، حضور ولی فقیه به عنوان رهبر بود، در مراحل مختلفی از تاریخ حکومت پهلوی‌ها، کمونیست‌ها، ملی‌گراها و گروه‌های مختلف مبارزه کردند، اما این نظام متلاشی نشد و تنها رهبری ولی فقیه بود که توانست کمر نظام شاهنشاهی را بشکند.

این عضو مجلس خبرگان با بیان این‌که «از ابتدای انقلاب تاکنون هیچ نهادی به اندازه ولایت فقیه مورد هجمه دشمنان قرار نگرفته است» تاکید کرد: به همین دلیل بود که حضرت امام فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور شما آسیبی نرسد. این زمزمه جدید برخی جریانات در کشور است که می‌خواهند نهاد دین و ولایت فقیه را ضعیف کرده و مدل ترکیه را پیاده کنند که باید به آن‌ها گفت حکومت الهی باید حاکمی خدایی داشته باشد. این می‌تواند زمزمه فتنه آینده باشد. باید به ملت گفته شود در این 34 سال ولایت فقیه بوده کشور شما را از بحران‌ها نجات داده است.

وی بصیرت را پیام دیگر شهدا دانست و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب همیشه واژه بصیرت را در مقابل واژه فتنه نام می‌برند و این به دلیل این است که بصیرت تنها راه نجات از فتنه‌هاست.

وی با بیان این‌که «دشمنان برای انتخابات آینده ریاست جمهوری برنامه‌هایی برای ایجاد فتنه دارند» اظهار کرد: سیاه‌نمایی شرایط کشور و بزرگنمایی مشکلات برای مایوس کردن مردم از نظام اسلامی مهمترین برنامه دشمن است. دشمن باید بداند تنها با یک دولت طرف نیست، بلکه با یک ملت طرف است، خوشبختانه چهارچوب اقتصاد کشور درست است و اگر مشکلاتی به وجود آمده به دلیل تحریم‌های شدید دشمنان است.

خاتمی ایجاد دعوا و میان برخی مسوولان را فتنه دشمن دانست و تاکید کرد: پس از سخنام مهم مقام معظم رهبری در باره مسایل اتقاق افتاده در مجلس و شهر قم هرکسی که این سخنان را فصل الخطاب قرار نداده و به مسایل دامن بزند ضدولایت فقیه است.

وی پخش شایعات دروغین در رسانه‌های وابسته به دشمنان را از جلوه‌های فتنه‌گری آن‌ها دانست و ادامه داد: این رسانه‌ها و سایت‌های وابسته فاسق هستند و مردم باید همیشه به اخبار این رسانه‌ها با نگاه بدبینانه نگاه کرده و اخبار آن‌ها را دروغ پندارند مگر در مسایلی که دروغ نبودن آن ثابت شود.

وی تحریف و تخریب جایگاه ولایت فقیه را یکی از مهمترین برنامه‌های دشمنان برای نابودی کشور دانست و ادامه داد: اگر مقام معظم رهبری بارها با صلابت تاکید کرده‌اند که مذاکره با آمریکا کار اشتباهی است به دلیل این است که می‌دانند برخی مشکلات با مذاکره حل نمی‌شود و آمریکا می‌خواهد ایران روبروی او زانو بزند و تسلیم شود.

امام جمعه موقت تهران افزود: حضرت امام آمریکا را مانند سگی دانسته بود که اگر از او فرار کنی به دنبال انسان می‌دود اما اگر بمانی و فرار نکنی آن سگ هم می‌ایستد.

وی داشتن بمب اتم را خلاف شرع دانست و گفت: بر اساس روایتی از پیامبر اسلام جایز نیست بر شهرهای دیگران سم ریخته شود که البته بمب اتم از سم هم بدتر است. البته مشکل آن‌ها انرژی هسته‌یی نیست و اگر از این مساله کوتاه بیاییم حقوق بشر را علم می‌کنند. حقوق بشر از نظر آن‌ها یعنی هر کسی هر غلطی در جامعه خواست بکند و حد زنا و حد شراب و مسایل دینی بر او جاری نشود.

وی با بیان این‌که «تمام مواضع رهبر گرامی همان مواضع حضرت امام است» تاکید کرد: تمام مواضع مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری حاصل کار کلان کارشناسی است که با گذشت زمان حقانیت آن به اثبات رسیده و خواهد رسید.

خاتمی در ابتدای سخنان خود نیز با اشاره به افتخارات استان اصفهان یکی از آن‌ها را تعداد بالای شهدای کارگر دانست و از ایشان به عنوان سرمایه بزرگ و ارزشمند این جهان و آن جهان یاد کرد و با اشاره به تاثیرگذاری جامعه کارگری در انقلاب اسلامی و پس از آن در دفاع مقدس ادامه داد: جامعه کارگری در دوران طاغوت با فعالیت‌های خود کمر رژیم شاه را شکست و پس از انقلاب در جبهه‌های حق علیه باطل بیش از هزاران شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرد. جامعه کارگری با تمام تلاش‌های کمونیست‌ها و شعارهای آن‌ها به عنوان حمایت از کارگران، حتی یک روز هم جواب مثبت به آن‌ها نداد و پای علم دین و پرچم دین ایستاد.

وی با اشاره به این‌که «زنده نگهداشتن یاد شهیدان کمتر از خود شهادت نیست» خاطرنشان کرد: همه وظیفه داریم فرهنگ شهادت را پاسداری کنیم که با برگزاری چنین کنگره هایی این فرهنگ بازبینی شده و در جامعه گسترش داده خواهد شد.

وی با بیان این‌که «آرامش و امنیت امروز کشور مدیون شهیدان است» گفت: باید با بازگویی این موارد به نسل جوانی که دفاع مقدس را به خاطر ندارند گفته شود که اگر شهیدان جانفشانی نکرده بودند امنیت و آرامش فعلی در کشور حاکم نشده بود.

این عضو مجلس خبرگان به وضعیت کشورهای همسایه ایران اشاره کرد و افزود: باید دید که آمریکا چه خوابی برای این کشورها و خاورمیانه دیده است، اما با وجود تمام این توطئه‌ها، ایران اسلامی آرام و از امنیت کافی برخوردار است.

وی ادامه داد: بوش تاکید کرده بود که ناآرامی‌ها را به تهران می‌آوریم، اما به کوری چشم تمام دشمنان اسلام تهران و ایران اسلامی از امنیت برخوردار است.

وی با بیان این‌که «کنگره‌هایی که برای بزرگداشت شهدا برگزار می‌شود دارای پیام‌های بزرگی است» اظهار کرد: پیام نخست شهدا وفاداری آن‌ها به اسلام و مکتب است و باید تاکید کرد که شهدا تنها برای مکتب و دین به جبهه رفته و جان خود را فدا کردند؛ چراکه معقول نیست انسانی جان خود را فدای خاک کند.


:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin

راه حل آمریکایی برای حل مساله هسته ای

روزنامه آمریکایی «کریستین ساینس مانیتور» امروز در مطلبی به موضوع مذاکرات هسته ای پیش رو میان ایران و کشورهای عضو گروه 1+5 پرداخته و در این میان، توجه خود را به طور خاص به اقداماتی معطوف کرده که دولت اوباما باید در راستای اعتمادسازی در مقابل ایران انجام دهد.
تابناک: مذاکرات هسته ای میان ایران و گروه 1+5 چند روز دیگر در پایتخت قزاقستان برگزار می شود. از سوی دیگر، مباحث درباره احتمال و شرایط مذاکره ایران و آمریکا، هنوز در جریان است. در این رابطه، روزنامه «کریستین ساینس مانیتور» از اقداماتی سخن گفته که در صورت انجام آن ها، اوباما می تواند به حصول توافق هسته ای با ایران امیدوار باشد.

روزنامه آمریکایی «کریستین ساینس مانیتور» امروز در مطلبی به موضوع مذاکرات هسته ای پیش رو میان ایران و کشورهای عضو گروه 1+5 پرداخته و در این میان، توجه خود را به طور خاص به اقداماتی معطوف کرده که دولت اوباما باید در راستای اعتمادسازی در مقابل ایران انجام دهد.

در این مطلب آمده است:

اکنون آشکار شده که حتی اگر ایران با دادن امتیازاتی قابل توجه درباره برنامه هسته ایش موافقت کند، باز هم احتمالاً اوباما هرگز نخواهد توانست کنگره را متقاعد کند تحریم های شدید علیه ایران را بردارد. اگر کسی کوچکترین تردیدی درباره درجه خصومت کنگره، حتی نسبت به صرفاً کاهش تحریم ها علیه ایران دارد، بهتر است نگاهی به نحوه رفتار کمیته کنترل تسلیحات سنا در فرایند رأی اعتماد به «چاک هیگل» به عنوان وزیر دفاع آمریکا بیندازد.

اعمال فشار بر ایران، دیگر تنها یک سیاست تاکتیکی برای کنگره نیست؛ بلکه یک تشریفات عمیقاً نهادینه شده است که انتظار می رود همه اعضا آن را رعایت کنند.

این واقعیتی ناراحت کننده است که ایران نیز به خوبی از آن آگاه است. آیت الله خامنه ای، رهبری ایران، هفته گشته و پس از اعمال تحریم های جدید کنگره، این موضوع را مورد اشاره قرار داد. وی اشاره کرد که ایران با سیاست «مذاکره برای مذاکره» در مقابل آمریکا مخالف است.

در حقیقت، ایران خواستار یک طرف مذاکره است که بتواند در عمل به موضوع عادی سازی روابط متعهد بماند و امتیازات اعطا شده را با امتیازات متقابل پاسخ دهد.

اما از آنجا که کنگره در حال حاضر چنین امری را غیرممکن ساخته، احتمال اینکه مذاکرات دوجانبه میان ایران و آمریکا به زودی اتفاق بیفتد، وجود ندارد. اما از سوی دیگر، ایالات متحده و ایران ناگزیر در چارچوب مذاکرات چندجانبه 1+5 که 26 فوریه در قزاقستان برگزار می شود، با هم دیدار خواهند کرد.
بر این اساس و با وجود سخت گیری ساختاری کنگره، اوباما برای افزایش شانس موفقیت دیپلماسی چه کاری می تواند انجام دهد؟ پاسخ روشن است: یافتن و اعمال آن دسته از گزینه های سیاست خارجی که کنگره نمی تواند به سادگی در مقابل آن ها مانع ایجاد کند.

در آستانه این مذاکرات حیاتی، اوباما می تواند چندین اقدام انجام دهد.

به عنوان یکی از این اقدامات، وی می تواند پیش از مذاکرات تعهد بدهد که اگر ایران حاضر به دادن امتیازاتی درباره برنامه هسته ایش باشد، وی تحریم های اجرایی را که در اختیار کنگره نیست، لغو کرده و دارایی های مصادره شده ایران – که مصادره آن ها به واسطه فرمان های اجرایی صورت گرفته – را آزاد کند. «دفتر کنترل دارایی های مالی وزارت خزانه داری»، وسعت زیادی دارد که اوباما می تواند برای کاهش تحریم ها از آن استفاده کند.

دادن چنین تعهدی، می تواند این پیام را به تهران بدهد که واشنگتن واقعاً خواستار انجام توافق است و در عین حال، لحن متحدان آمریکا را نیز در قبال ایران تغییر می دهد. به هر حال، در صورتی که اوباما چنین رویکردی را در پیش بگیرد، آن ها نیز باید در تغییر سیاست اوباما سهیم شوند.

دومین اقدام این است که هرچند اوباما نمی تواند کنگره را کنترل کند، اما یقیناً می تواند با اتحادیه اروپا و دیگر متحدان خود، از قبیل کره جنوبی، ژاپن، کانادا و استرالیا همکاری کند تا اطمینان یابد در صورت حصول توافقی منطقی با ایران، آن ها تحریم هایی که علیه ایران وضع کرده اند را لغو خواهند کرد.

البته این حقیقتی است که رویه های پارلمانی و تصمیمات اجرایی در آن کشورها نیز تحت تأثیر ملاحظات سیاسی و لابی های گوناگون قرار دارد؛ اما فشار واشنگتن می تواند آن ها را وادارد تا از سطح «سیاست داخلی» فراتر رفته و در تلاش برای حل بحران هسته ای، با تلاش های واشنگتن همراه شوند.

در همکاری با متحدان آمریکا، اوباما همچنین می تواند نشان دهد که وی نه تنها قادر است جهان غرب را علیه ایران متحد کند (شعاری که دولت آمریکا در چهار سال گذشته داده)، بلکه همچنین می تواند در صورت نیاز، آن ها را جهت مصالحه با ایران گرد هم آورد.

آمریکا و متحدان غربی این کشور با اصرار بر شعار تکراری «اتحاد علیه ایران»، تنها یک رویکرد آمرانه را به نمایش می گذارند که امکان وجود توافقی که حافظ وجهه ایران باشد را از میان می برد. اوباما این قدرت را دارد تا این فضا را تغییر داده و عرصه را برای موفقیت دیپلماسی هموار کند.

در نهایت، اوباما می تواند بدون مانع تراشی کنگره، ظرفیت های خفته سازمان ملل را فعال کرده و از آن ها به نفع موفقیت مذاکرات استفاده کند. به عنوان مثال، وزارت خارجه آمریکا می تواند با همکاری شورای امنیت سازمان ملل، تعهدی را در قالب یک «بیانیه ریاست جمهوری» ایجاد کند مبنی بر اینکه در صورت حصول توافق، با وجود قطعنامه های پیشین، تحریم های سازما ملل علیه ایران لغو خواهد شد.

این بیانیه غیرالزام آور سازمان ملل می تواند انگیزه ای در اختیار ایران قرار دهد تا با اطمینان بیشتری اقدام به دادن امتیاز کند (با علم به اینکه همکاری، با درجه ای از اقدام متقابل طرف دیگر روبرو می شود). این اقدام همچنین به کشورهای غربی این اطمینان را می دهد که اتخاذ یک رهیافت منعطف تر در مسئله غنی سازی اورانیوم، ناقض قطعنامه های پیشین سازمان ملل علیه ایران، ایجادکننده یک رویه نادرست و یا آسیب رسان به تمامیت شورای امنیت نیست.

با توجه به اینکه علی اکبر صالحی، وزیر خارجه ایران اعلام کرده که ایران آماده است فتوای آیت الله خامنه ای در ممنوعیت سلاح هسته ای را در قالب یک سند رسمی و از نظر حقویق الزام آور در سازمان ملل درآورد، ارائه سندی متقابل در سازمان ملل، می تواند به ارتقای اعتماد میان طرفین پیش از آغاز مذاکرات کمک کند.

پس از یک دهه اعمال فشار غرب بر ایران که به هیچ موافقتنامه هسته ای منجر نشده، تغییر رویکرد در دستور کار قرار گرفته است. زمان در حال سپری شدن است و توپ در زمین اوباماست.

:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin

جدیدترین آمار تولید خودرو در ایران

جدیدترین آمار تولید انواع خودرو در ایران مربوط به دی‌ماه سال جاری و 10 ماهه امسال منتشر شد.
ایسنا: جدیدترین آمار تولید انواع خودرو در ایران مربوط به دی‌ماه سال جاری و 10 ماهه امسال منتشر شد.

براساس جدیدترین آمارهای به دست آمده، تولید انواع خودرو در دیماه امسال 47 درصد نسبت به دیماه سال گذشته کاهش یافته است به‌گونه‌ای که تولید این محصولات از 146 هزار و 135 دستگاه در دی ماه سال گذشته به 77 هزار و 420 دستگاه رسیده است.

در این مدت تولید انواع خودروی سواری نیز 46.8 درصد افت نشان می‌دهد به‌گونه‌ای که تولید این محصول از 122 هزار و 232 دستگاه در دی ماه سال 90 به 64 هزار و 984 دستگاه رسیده است.

دی ماه امسال تولید انواع وانت نیز با کاهش 43.3 درصدی از 20 هزار و 276 دستگاه در دی ماه سال گذشته به 11 هزار و 498 دستگاه رسیده است.

تولید انواع مینی‌بوس، ‌میدل باس و اتوبوس نیز با کاهش 84.8 درصدی از 434 دستگاه به 66 دستگاه کاهش یافته است.

در این مدت تولید انواع کامیونت، کامیون و کشنده نیز افت 72.6 درصدی را تجربه کرده است به‌گونه‌ای که تولید این محصول از 3 هزار و 178 دستگاه به 872 دستگاه کاهش یافته است.

دیماه امسال تولید انواع خودروهای سواری در شرکت ایران خودرو 45 درصد، پارس خودرو 66.7 درصد، خودروسازی راین 87.1 درصد، سایپا 41 درصد و کرمان موتور صد درصد کاهش یافته و در خودروسازی مدیران 51.7 درصد افزایش یافته است.

در 10 ماهه امسال نیز تولید انواع خودرو در کشور افت 46.3 درصدی را تجربه کرده است به‌گونه‌ای که تولید این محصول از یک میلیون و 405 هزار و 275 دستگاه در 10 ماهه سال گذشته به 753 هزار و 944 دستگاه در 10 ماهه امسال کاهش یافته است.

تولید انواع سواری نیز در 10 ماهه امسال با افت 46.6 درصدی از یک میلیون و 210 هزار و 509 دستگاه به 646 هزار و 924 دستگاه رسیده است. در این مدت تولید انواع وانت نیز با افت 42.8 درصدی از 159 هزار و 889 دستگاه به 91 هزار و 449 دستگاه رسیده است.

تولید انواع مینی‌بوس، میدل باس و اتوبوس نیز با افت 82.2 درصدی از 5 هزار و 270 دستگاه به 939 دستگاه رسیده است. کامیونت، کامیون و کشنده نیز افت تولید 49.5 درصدی را در 10 ماهه امسال تجربه کرده‌اند به‌گونه‌ای که تولید این محصولات از 28 هزار و 969 دستگاه به 14 هزار و 632 دستگاه رسیده است.


:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin

دعوت لاریجانی از احمدی نژاد برای ناهار

جلسه سرای قوای مقننه، مجریه و قضاییه فردا به میزبانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزارمی شود.
خبرگزاری خانه ملت: جلسه سران قوا فردا به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

جلسه سرای قوای مقننه، مجریه و قضاییه فردا به میزبانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزارمی شود.

بر این اساس پس از چند وقت تاخیر در برگزاری این جلسات فردا دکتر لاریجانی میزان دکتر احمدی نژاد و آیت الله آملی لاریجانی رئیس جمهور و رئیس قوه قضاییه است.

:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin

اگر مو بیش از حد در معرض نور خورشید، قرار بگیرد خشک و کدر می شود. این کدری را می توان با مالیدن مخلوطی از ۲ قاشق غذاخوری عسل و دو پیمانه آب ولرم به مو از بین برد.

148847
همه افراد به طور معمول روزانه ۲۰ تا ۱۰۰ تار موی خود را از دست می دهند. اما ریزش مو بیش از این مقدار باعث کم مویی فرد می شود. علت ریزش مو متفاوت است از جمله نبود تعادل هورمونی، مراقبت نکردن از مو، سوءتغذیه، مصرف بعضی از داروها از جمله داروهای غنی از ویتامین A یا داروهایی که برای درمان بیماری های مختلف مانند نقرس، فشار خون، اختلال تیروئید و افسردگی تجویز می شود. اگر چه ریزش مو ناشی از موارد یاد شده را نمی توان کاملاً کنترل کرد اما با به کار بستن شیوه هایی، می توان آن را کاهش داد.
عسل خاصیت های فراوانی دارد که از جمله آن، پیشگیری از ریزش مو است.
چگونه عسل مانع از ریزش مو می شود؟
1 – بالا بودن میزان قند عسل، باعث حفظ آب و در نتیجه حفظ رطوبت مو می شود. این رطوبت باعث نرم ماندن پوست دور ناخن نیز می شود.
2 – عسل خاصیت ضدباکتریایی دارد که پوست سر را سالم نگه می دارد و شوره سر و در نتیجه ریزش مو را کاهش می دهد.
خواص عسل
1 – نرم کننده بسیار مناسبی است. قبل از حمام یک سهم عسل را با ۲ سهم روغن زیتون مخلوط کنید و نیم ساعت قبل از حمام به مو بمالید. میزان روغن را بر حسب نوع موی خشک یا چرب تنظیم کنید.

2 - اگر مو بیش از حد در معرض نور خورشید، قرار بگیرد خشک و کدر می شود. این کدری را می توان با مالیدن مخلوطی از ۲ قاشق غذاخوری عسل و دو پیمانه آب ولرم به مو از بین برد.
نکات مراقبتی هنگام استفاده از عسل برای تقویت مو
برای پیشگیری از عوارض جانبی مانند ایجاد چسبندگی لازم است به این نکات توجه کنید :
1 - از عسل به میزان بسیار کمی استفاده کنید.
2 - برای نرم کردن مو، عسل را با روغن مخلوط کنید.
3 – هرگز عسل را گرم نکنید.

درمان ساده و آسان برای مراقبت از مو
1 – یک قاشق مرباخوری پودر دارچین را با یک قاشق غذاخوری عسل طبیعی و روغن زیتون به میزان کافی مخلوط کنید و روی پوست سر قرار داده و ماساژ دهید و پس از ۲۰ دقیقه بشویید. برای به دست آوردن نتیجه مطلوب، این کار را حداقل هفته ای ۳ بار تکرار کنید.

2 – مقداری عسل و روغن زیتون را به شامپوی ملایم اضافه و از آن استفاده کنید تا مو تمیز، براق و نرم شود.
3 - شب یک چهارم پیمانه آب پیاز را با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید و به پوست سر بمالید و روز بعد بشویید.
4 - زرده تخم مرغ را با مقدار خیلی کم عسل ( حدود یک قاشق غذاخوری ) مخلوط کنید و به پوست سر بمالید. پس از ۳۰ دقیقه سر خود را بشویید.
شیوه های دیگر برای مراقبت از مو
1 - اگر چه استفاده از عسل برای مراقبت از مو راهکار مناسبی است اما برای به دست آوردن نتیجه بهتر لازم است برنامه غذایی سالمی را اتخاذ کنید؛ به عنوان مثال، میوه های تازه، انواع سبزی، مغز، جوانه، شیر، غلات سبوس دار، سویا و ماهی را که مصرف آن نه تنها برای مو بلکه برای سلامت بدن نیز مفید است، در برنامه غذایی خود بگنجانید.
2 – برای رفع چربی مو و شوره سر، ۱۵ دقیقه قبل از حمام کردن روی موهای خود آب لیمو بمالید. همچنین ماساژ پوست سر با انگشت، باعث بهبود گردش خون و مانع از ریزش مو می شود.
3 – ۲ یا ۳بار در هفته، یک لیوان کوچک آب اسفناج میل کنید.
4 – مصرف آب زیاد نیز مانع از ریزش مو می شود.


:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin

ورزش کنید چون ورزش کردن پوست چهره را درخشان می‌کند.

151341
تاکنون مطالب زیادی برای حفظ زیبایی نوشته شده است، اما به یاد داشته باشید که فقط تعداد مشخصی از این نکات و توصیه‌ ها واقعا کاربرد دارند که هفت مورد از موثرترین آنها در این مقاله عنوان شده است:
۱- روش اول : آب بنوشید. البته قانون نوشیدن هشت لیوان آب در روز را فراموش کنید اما مطمئن شوید که حتما هر روز به اندازه نیاز بدنتان آب بنوشید و زیاد تشنه نمانید. اگر به بدن آب کافی نرسد، پوست خشک و کدر می‌شود.
۲- روش دوم : استفاده از ضد آفتاب یک ضرورت است تا سلامت پوست شما تضمین شود.
۳- روش سوم : مرطوب نگاه داشتن پوست است که برای این منظور می‌توانید از لوسیون های مرطوب کننده استفاده کنید.
۴- روش چهارم: از اهمیت دست ها و گردن غافل نشوید و از آنها مانند صورت مراقبت کنید. دست ها و گردن خود را خوب بشویید و مرطوب نگه دارید.
۵- روش پنجم: ورزش کنید چون ورزش کردن پوست چهره را درخشان می‌کند. تحرک بدنی جریان خون را بهبود می‌بخشد و ظرفیت اکسیژن خون را بالا می‌برد. این تغییر برای سلامت کل بدن از جمله پوست معجزه می‌کند.
۶- روش ششم: تغذیه مناسب سرشار از میوه‌ها، سبزی‌ها، مقادیر زیادی ویتامین C , A و E داشته باشید چون این ویتامین‌ها برای سلامت پوست ضروری هستند.
۷- روش هفتم: همواره احساس خوب و مثبتی داشته باشید. برای خودتان کارهایی را انجام دهید که به شما حس خوبی بدهند اگر لبخند بزنید و شاد باشید به طور طبیعی صورتتان درخشان و زیبا می‌شود. پس لبخند بزنید و خندان بمانید.


:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin

موهای آسیب دیده مان را چگونه درمان کنیم؟

موهای آسیب دیده مان را چگونه درمان کنیم؟
اگر احساس می کنید که موهای شما خیلی بیشتر از حد طبیعی می ریزد و به آسانی می شکند ، ممکن است کمبود بیوتین داشته باشید.

اگر احساس می کنید که موهایتان آسیب دیده است ، اما دلیل آن را نمی دانید ، رژیم غذایی خود را بررسی کنید زیرا ممکن است آسیب دیدگی موهای شما بخاطر رژیم غذایی نامناسب شما باشد.

اسیدهای چرب
برای داشتن موهای سالم و قوی باید یک رژیم غذایی سرشار از اسید چرب داشته باشیم . تقریبا" ۳ درصد از ساقه موی شما از اسید آمینه تشکیل شده است بنابراین وقتی شما در رژیم غذایی خود به اندازه کافی اسید آمینه مصرف نمی کنید ، موهایتان ضعیف می شود.ماهی و گردو سرشار از اسید های چرب هستند . برای اینکه موهای قویتر و درخشانتری داشته باشید از مکمل های امگا ۳ نیز استفاده کنید.

بیوتین
اگر احساس می کنید که موهای شما خیلی بیشتر از حد طبیعی می ریزد و به آسانی می شکند ، ممکن است کمبود بیوتین داشته باشید. بیوتین ترکیبی است که در ویتامین B یافت می شود و برای مو ، پوست و ناخنها بسیار مهم است . برگ چغندر ، تخم مرغ پخته ، غلات سبوس دار و قارچ سرشار از بیوتین هستند.

ویتامین E
ویتامین E باعث می شود که خون خیلی راحت تر در بدن ما جریان یابد و در نتیجه رشد موها بهتر شود. ویتامین E با رادیکالهای آزاد که باعث کاهش رشد می شوند نیز مقابله می کند. آجیلها ، دانه ها و روغن های گیاهی سرشاز از ویتامین E هستند.

ویتامین C
وقتی بدنتان به اندازه کافی ویتامین C دریافت نکند موهایتان خشک می شود و انتهای ساقه موهایتان دوشاخه می شود و به اصطلاح دچار "موخوره "می شود.

زینک
اگر به اندازه کافی زینک مصرف نکنید ممکن است موهایتان بریزد و پوست سرتان خشک و پوسته پوسته شود. برای تامین این ماده معدنی مفید دانه های گیاهی ، اسفناج و گوشت گوساله مصرف کنید.

ویتامین A
مصرف ویتامین A برای موهای شما ضروری است .وقتی به اندازه کافی ویتامین A مصرف نکنید پوست سرتان نمی تواند روغن تولید کند و پوست و موی شما را نرم و مرطوب کند. کدو ، سیب زمینی و اسفناج سرشار از ویتامین A هستند.
همراه تغذیه مناسب شما باید از یک روش درمانی مناسب نیز استفاده کنید تا موهای سالمی داشته باشید.



گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ

:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin

8 عاملی که شما را پیر می کند

8 عاملی که شما را پیر می کند
متخصصان فهرستی از عواملی که باعث ایجاد احساس پیری در افراد می شود تهیه کرده و بر اساس آن راهکارهای ساده ای برای کاهش این اثر پیشنهاد کرده اند.

همیشه راه هایی برای به تأخیر انداختن روند پیری وجود دارد.به نظر متخصصان از ۳۵ سالگی هر سال تنها کمتر از یک درصد افت فیزیکی و ذهنی مربوط به روند پیری است در حالی که ما تصور می کنیم اضافه وزن، بیماری های مزمن و متکی بودن به دیگران با افزایش سن طبیعی است. اما در واقع سن سنجش زمان است و نمی توان عمر واقعی بدن را با آن محاسبه کرد. متخصصان فهرستی از عواملی که باعث ایجاد احساس پیری در افراد می شود تهیه کرده و بر اساس آن راهکارهای ساده ای برای کاهش این اثر پیشنهاد کرده اند.

کم تحرکی
این عامل در سرعت یافتن روند پیری تأثیرگذار است و با بیماری های مزمن ارتباط دارد. اگر نمی توانید هر روز به باشگاه ورزشی بروید، باید بدانید کارهای دیگری هم برای فعال ماندن وجود دارد. به طرز نشستن خود توجه کنید. شانه ها را عقب دهید، صاف بایستید و بنشینید و از خم شدن بپرهیزید.
نفس عمیق بکشید. طوری راه بروید که گویی برای رسیدن به یک جلسه یا قرار عجله دارید.

کاهش فعالیت ذهنی
بیشتر ما گمان می کنیم در دوران بازنشستگی دیگر فعالیت ذهنی نخواهیم داشت. در حالی که می توان در این زمان روی انجام کار خاصی تمرکز پیدا کرد و یا مهارتی را آموخت.
پس از سپری کردن یک روز طولانی و خسته کننده احتمالاً دوست دارید جلوی تلویزیون دراز بکشید و برنامه محبوب خود را تماشا کنید. بهتر است به جای آن به یک کار ذهنی بپردازید، از جمله بازی شطرنج، خواندن کتاب و... هر کاری که باعث شود از مغز استفاده کنید.

رژیم غذایی نامناسب
حتماً شنیده اید که میوه، سبزی، حبوبات سبوس دار و پروتئین های کم چرب برای حفظ سلامت مفید است. اما راه دیگری برای حفظ سلامت، آرام خوردن است تا غذا به خوبی هضم شود.

استرس بیش از حد
استرس مزمن باعث بالا رفتن میزان کورتیزول و در نتیجه التهاب عمومی بدن می شود. آنچه را باعث استرس شما می شود شناسایی کنید و تا حد امکان از موقعیت های استرس زا فاصله بگیرید.

 
همیشه مثبت بیندیشید
بیشتر مردم از تأثیرگذاری فکرهای خوب یا بد روی بدن بی اطلاعند. لازم است روی افکار مثبت تمرکز کنید.

استنشاق دود سیگار
دود سیگار برای افراد غیرسیگاری بسیار مضر است. در این زمینه محدودیت ایجاد کنید و از افراد سیگاری فاصله بگیرید.

آلودگی های شیمیایی؛
تا حد امکان در محیط آلوده و بسته قرار نگیرید و مصرف مواد شیمیایی اعم از مواد شوینده، آرایشی و... را کاهش دهید.

مصرف بی رویه دارو
اگرچه مصرف مسکن برای رفع برخی دردها و ناراحتی ها مفید است اما در طول زمان سلامت شما را تهدید می کند. بنابراین حتماً  زیرنظر پزشک از این داروها استفاده کنید.



گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ

:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin

ریمل 4 كاره نیترو

 NITRO CANADA

ساخت ژاپن

ریمل 4 كاره نیترو كانادا با خواص ضدآب

 بلند كننده مژه و پایداری 24 ساعته وحجم دهنده عالی مژه

 با قدرت كشش بسیار بالا بدون قطع شدگی و بریده بریده شدن

با جعبه گارد بسیار شكیل و مقاوم

با كیفیتی به مراتب بالاتر از تمامی

 ریمل هایی كه تا كنون مصرف نموده اید.

با ریمل 4 كاره نیترو كانادا همه نگاه ها را به خود خیره كنید.

مژه‌ها را بلندتر و ضخیم‌ تر داشته باشید

زیبایی چشمان خود را چندین برابر كنید!

بدون نیاز به صرف هزینه های گزاف و ساعتها وقت...

فقط در 5 دقیقه مژه های شما چند برابر خواهد شد...!

قیمت : 21480تومان
قیمت : 17900
تومان

خرید پستی           خرید پستی

بهترین محصول آرایشی به انتخاب مجلات برتر مد

پدیده زیبایی سال 2013

برای اولین بار در ایران

 این ریمل جدیدترین مارك ریمل است

 مژه ها را بسیار بلند میكند و تا24 ساعت كاملا

به صورت فر و خمیده باقی میماند

قیمت : 21480تومان
قیمت : 17900
تومان

خرید پستی           خرید پستی

100 % ضد آب

 مژه هارا به سرعت بلند و شاداب میكند.

 با ظاهر طبیعی خود، مژه‌ها را بلندتر

 و ضخیم‌ تر نشان می‌دهند

قیمت : 21480تومان
قیمت : 17900
تومان

خرید پستی           خرید پستی

 مژه‌ها را بلندتر و ضخیم‌ تر داشته باشید

زیبایی چشمان خود را چندین برابر كنید!

بدون نیاز به صرف هزینه های گزاف و ساعتها وقت...

فقط در 5 دقیقه مژه های شما چند برابر خواهد شد...!

قیمت : 21480تومان
قیمت : 17900
تومان

خرید پستی           خرید پستی

با جعبه گارد بسیار شكیل و مقاوم

با كیفیتی به مراتب بالاتر از تمامی

ریمل هایی كه تا كنون مصرف نموده اید.

با ریمل 4 كاره  نیترو كانادا همه نگاه ها را به خود خیره كنید.



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin

در چای آب لیمو تازه بریزیم یا نه؟

در چای آب لیمو تازه بریزیم یا نه؟
متأسفانه گاهی برخی از افراد مانند کارمندان که چای بیشتری در طول روز مصرف می‌کنند، اصلاً حواسشان به اضافه دریافت کالری از طریق خوردن قند و شکر بیش از اندازه نیست و نمی‌دانند چرا وزنشان افزایش پیدا می‌کند.

آیا مصرف چای همراه آب‌لیموی تازه خوب است یا ضرر دارد؟
در پاسخ به این سوال باید بگویم که مصرف چای همراه آب‌لیموی تازه نه ‌تنها اشکالی ندارد بلکه عادت غذایی بسیار خوبی هم محسوب می‌شود.
به طور کلی ترکیب پلی فنول‌های موجود در چای که خاصیت آنتی‌اکسیدانی و ضد سرطانی هم دارند با آب‌لیموی تازه می‌تواند ارزش تغذیه‌ای این نوشیدنی پرمصرف را بالاتر ببرد.
 
البته باید حواستان باشد که آب‌لیمو باید زمانی که چای خنک شده است به آن اضافه شود تا ویتامین C موجود در آب‌لیمو در اثر گرمای بالای چای تخریب نشود و از بین نرود.
 



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin

3 مدل آرایش چشم زیبا مخصوص زمستان

3 مدل آرایش چشم زیبا مخصوص زمستان
ضخامت خط چشم بستگی به اندازه چشمان شما دارد. برای چشم بزرگتر خط چشم پهن تر زیباتر است. ما خط چشم های مایع را پیشنهاد می کنیم زیرا تیرگی بیشتری خلق می کند و خط دقیق تر و با دوام تری ایجاد می کند.

برای افراد شیک پوش، زیبایی چهره در زمستان نیز مانند تابستان فوت و فن های مخصوص به خود را دارد. اگر دوست دارید چشمانی جذاب با نگاهی باشکوه داشته باشید، پیشنهاد می کنیم در ماه های سرد سال یکی از سه مدل آرایش چشم که ما به شما معرفی می کنیم را امتحان کنید.

زمان آن رسیده که لباس میهمانی را از کمد خارج کنید و برای میهمانی حاضر شوید. اما قبل از آن بهتر است تا آرایشی را انجام دهید که تداعی گر زمستان باشد. این کار بصورت شگفت انگیزی ساده است و مراحل آن با کمترین امکانات انجام می گیرد. تنها یک دقت کوچک لازم است تا نگاه شما از یک نگاه زیبا به یک نگاه جذاب و گیرا تبدیل شود. ولی بهتر است قبل از شب میهمانی یکبار این کار را امتحان کنید تا انجام آن برایتان ساده و راحت شود.

 مدل اول : فرشته برف ( Snow Angel ) :
یک سایه نقره ای ساده به چشمان شما جلوه آسمانی می دهد که هم زمان هم حس معصومیت و هم حس جذابیت را در بیننده القاء می کند. برق یخی بر روی هر چشمی زیباست. البته به شرط آنکه تیرگی و روشنی رنگ متالیکی سایه را با رنگ پوست خود تطبیق دهید. به عنوان مثال سایه براق نقره ای – مرواریدی برای پوست روشن مناسب است درحالی که برای چهره های تیره تر، رنگ های متالیک پررنگ تر مناسب است. سایر سایه های براق عبارتند از صورتی سرد، آبی یخی و بنفش کم رنگ که به همان اندازه رنگ های نقره ای متالیک جالب هستند.
روش انجام :

1


:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin

مراقبت از مو هنگام ورزش

مراقبت از مو هنگام ورزش
برای مراقبت از پوست سر و مو، به طور هفتگی پوست سر را با روغن زیتون، بادام یا نارگیل گرم ماساژ دهید و پس از نیم ساعت با شامپوی گیاهی بشویید.

هنگام ورزش بدن عرق می کند. اما سوالی که پیش می آید این است که، آیا عرق به موها ضرر می رساند؟ همه ما می دانیم که اتخاذ شیوه زندگی مناسب در حفظ سلامت ما نقش دارد و یکی از معیارهای این شیوه زندگی انجام ورزش های منظم است. با این حال باید دانست که عرق کردن هنگام ورزش به موها ضرر می رساند. بنابراین لازم است هنگام ورزش کردن از موهای خود مراقبت کنید.

عرق چگونه به مو ضرر می رساند و چگونه می توان از آن پیش گیری کرد؟
 هنگام عرق کردن تراکم نمک در مو و پوست بیشتر می شود و این امر به خشکی و در نتیجه شکنندگی مو منجر می شود. روی پوست سر، منافذ متعددی وجود دارد که نفس می کشد و مواد روی پوست سر را به خود جذب می کند. تراکم نمک و مواد زاید نه تنها منافذ را مسدود می کند بلکه گاهی این مواد از طریق منافذ جذب می شود. برای پیش گیری از این امر، پس از ورزش کردن عرق را از مو و پوست پاک کنید.

حفظ موهای سالم و براق پس از ورزش
عرق سموم را از بدن دفع می کند و این امر باعث شادابی پوست می شود. اما برای این که عرق به موها آسیب نرساند باید چند نکته را در نظر داشته باشید.

1 - هنگام ورزش کردن، موهای خود را با کش ببندید.

2 - موها را از صورت و گردن جمع کنید تا کمتر عرق کنید و خنک تر بمانید.

3 - برای پیش گیری از عرق روی پیشانی روسری و یا هد از جنس کتان ببندید.

4 - دستمال حوله ای همراه داشته باشید تا پس از ورزش یا هنگام استراحت بتوانید عرق خود را خشک کنید.

5 - روزهایی که ورزش هوازی انجام می دهید، سر خود را بشویید.

6 - از شامپوهای با PH متعادل استفاده کنید. این نوع شامپو بدون داشتن ضرر شیمیایی مو و پوست سر را تمیز می کند.

7 - پس از حمام، موهای خود را خشک کنید.

8 - برای مراقبت از پوست سر و مو، به طور هفتگی پوست سر را با روغن زیتون، بادام یا نارگیل گرم ماساژ دهید و پس از نیم ساعت با شامپوی گیاهی بشویید.

9 - استفاده از ماسک های طبیعی مانند مورد، آواکادو یا تخم مرغ برای مو مفید است.

10 - با نوشیدن آب کافی، میزان آب بدن خود را کنترل کنید.




:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin

این کارها موهایتان را می کُشد!

این کارها موهایتان را می کُشد!
از طرف دیگر مویی که زیاد در معرض مواد دکلره قرار گرفته باشد به اصطلاح آرایشگرها می سوزد، یعنی مثل آدامس کش می آید. باید گفت وقتی مو این حالت را پیدا می کند دیگر کاملا از بین رفته است و با هیچ روشی دوباره زنده نخواهد شد.

خانم ها اهمیت زیادی به موهای شان می دهند، اما گاهی همین اهمیت زیاد دادن می تواند باعث دردسر شود چرا که آنقدر به سراغ خدمات مختلف مربوط به مو مثل کراتینه ،ویتامینه، دکلره و... می روند که موها آسیب می بینند، همه موهای زیباتر می خواهند ولی بعضی از افراط و تفریط ها اثر نامطلوبی در بر خواهد داشت.

_ موقتی تر از آن است که فکر می کنید
کراتینه کردن
زمانی که آرایشگرها و مدیران سالن های زیبایی درباره لطافت و صافی موهایتان بعد از کراتینه کردن و زود حالت گرفتن آنها صحبت می کنند بیشتر خانم ها برای این کار داوطلب می شوند. شاید تنها دلیلی که بعضی خانم ها از کراتینه کردن موهایشان صرف نظر می کنند هزینه بالای این عمل باشد. البته معمولا بسته به مناطق مختلف شهر و جنس، پرپشتی یا کم پشتی و طول موهایتان قیمت ها حسابی متفاوت است. از آنجا که آرایشگرها قیمت بالای کراتینه کردن را بالا بودن قیمت مواد اولیه آن می دانند بسیاری از خانم ها در این تله می افتند. اما علاوه بر قیمت بالا این کار عواقبی هم دارد که بهتر است قبل از امتحان آن را بدانید.



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin

13 حقیقت در مورد لوازم آرایشی که نمی دانستید

13 حقیقت در مورد لوازم آرایشی که نمی دانستید
سرمه نوع سنتی از آرایش چشم است که می تواند حاوی مقدار قابل توجهی سرب باشد استفاده از آن به عنوان یک افزودنی در لوازم آرایشی و بهداشتی تحت نظارت FDA در ایالات متحده مجاز نیست.

لوازم آرایشی و بهداشتی یکی از مهمترین عناصر تاثیرگذار در سلامت پوست شما هستند ، علاوه بر دقت در انتخاب محصول مناسب نحوه نگهداری و استفاده از آنها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
نکات زیر را همواره به خاطر داشته باشید :

1 - ریمل می تواند باعث آسیب چشمان شما هنگام خواب شود . شما ممکن است با خارش، چشم پرخون، قرنیه خراشیده، یا حتی یک عفونت از خواب بیدارشوید. اطمینان حاصل کنید که تمام آرایشتان را قبل از اینکه به رختخواب بروید پاک کرده باشید .




:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin
نرم افزار کسب درآمد
 
کامل ترین جزوه پولسازی و کسب در آمد در قرن 21
قیمت: 6000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]

نرم افزار کسب درآمد

کامل ترین جزوه پولسازی و کسب در آمد در قرن 21

100% کاربردی و موثر

1 CD

شما هم می توانید پولدار شوید

هدیه ای به نسل جوان

این فرصت استثنایی را از دست ندهید....!!!

[t]

قیمت : 7200تومان
قیمت : 6000
تومان

         

کاملترین جزوه کسب در آمد  برای کسانیکه می خواهند از صفر و با

سرمایه کم حتی بدون سرمایه شروع کرده و به ثروت برسند

کاربردی ترین و موثرترین روشها ....صد در صد تضمینی و تست شده

اگر می خواهید به کسب موفقیت بیندیشید حتماً این محصول را خرید کنید

آینده خود را بسازید.....

 

[t]

قیمت : 7200تومان
قیمت : 6000
تومان

         

آموزش گام به گام کسب موفقیت

معرفی سایت های آموزشی کسب در آمد

اگر حتی یک ساعت وقت فراغت دارید آن را به پول تبدیل کنید

در هر شرایطی که هستید با هر سرمایه ای با هر مهارتی پول بسازید

اگر می خواهید خیلی زود پولدار شوید این فرصت را از دست ندهید

شما هم می توانید لذت موفق شدن را تجربه کنید

 

[t]

قیمت : 7200تومان
قیمت : 6000
تومان

         

روش های پول سازی و کسب در آمد در منزل

کسب در آمد از اینترنت

طراحی وب سایت به صورت مرحله به مرحله

توصیه های مهم در جهت ثروتمند شدن

بیش از 400000 آدرس ایمیل ایرانی برای فرستادن میل های مورد نظر شما

 

[t]

 

قیمت : 7200تومان
قیمت : 6000
تومان

         

بیش از بیست روش مختلف راهکار ها ، کاربرد ها و افشای یک روش استثنائی با سود بالا

شما در این جزوه بهترین را کسب در آمد از اینترنت و بدون اینترنت را فرا خواهید گرفت

هدیه ای به نسل جوان

باورت نمیشه پول در آوردن به همین راحتی باشه

فقط باید از وقتت درست استفاده کنی....

بدون نیاز به سرمایه ی اولیه....

حتما به یکبار امتحان کردنش می ارزه....پس امتحانش کن....

 

 

[t]

قیمت : 7200تومان
قیمت : 6000
تومان

         

هم با محیط اینترنت بیشتر آشنا شوید

هم از این طریق کسب درآمد کنید....

هرگز از امتحان کردن این روش پشیمان نخواهید شد...

بهترین و موثرترین روشهای کسب در آمد از طریق وب سایت و ایمیل

همراه با نرم افزار کسب درآمد به صورت خودکار و بیش از 40000 آدرس ایمیل ایرانی

شما فقط کافیست جزوه های کسب درامد را بخوانید و از نرم افزار استفاده کنید

از همین حالا خودتان را در بین ثروتمندان و حر فه ای ها ببینید...



:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin
آموزش جامع تکنیکهای بازاریابی
 
بازاریابی مطمئن ترین روش کسب درآمد
قیمت: 7000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]

[t]

 

آموزش جامع اصول و تکنیکهای بازاریابی

بازاریابی مطمئن ترین روش  کسب درآمد

ثروت باد آورده نیست!!

در این مجموعه همه مراحل ورود به بازار و روشهای

افزایش سرمایه ، قدم به قدم بیان شده است.

با استفاده از این سی دی به سادگی به زمان مناسب خرید و فروش سهام پی خواهید برد و با هزاران نکته نا گفته افزایش سرمایه آشنا می شوید.

با آگاهی  از ترفندهای بازاریابی 50درصد راه را رفته اید!!!

همه چیز را در مورد بازاریابی ایران بدانید!!!

 تنها به دانش و آگاهی در این زمینه نیاز دارد.

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا

تمام شرکتهای بزرگ وارد بازاریابی می شوند؟

مجموعه ای از بهترین مقالات در تمام زمینه های بازاریابی ایران

تمام سئولات شما در مورد بازاریابی را پاسخ خواهیم گفت...

جامع ترین و کامل ترین راهنمای بازاریابی ایران

دیگر نگران نباشید ???!!!!!

کتاب ترفندهای بورس و سی دی

3 CD

isbn:978-600-5096-81-1

 

[t]

قیمت : 8400تومان
قیمت : 7000
تومان

خرید پستی           خرید پستی

بازار یابی امیال ونیازهای ارضا نشده را شناسایی می کند. همچنین ضمن تعریف وتخمین اندازه یک بازار تعریف شده ، میزان سودآوری آن را نیز اندازه گیری می کند. به عبارت دیگر بازاریابی ،بخش هایی از بازار را به عنوان منا

3سب ترین بخش بازار برای شرکت شناسایی ومشخص می کند که شرکت نیز توانایی وامکان عرضه خدمات به انها را دارد وهمچنین مناسبترین محصولات وخدمات مورد نیاز آن بخش را طراحی ومعرفی می کند.

 

[t]

قیمت : 8400تومان
قیمت : 7000
تومان

خرید پستی           خرید پستی

فلیپ کاتلر که در ادبیات مدریت ، به عنوان پدر مدیریت نوین بازاریابی معروف است، تعریف زیر را از بازاریابی ارایه نموده است:
بازاریابی یک فرایند اجتماعی ومدیریتی است که به وسیله آن ، افراد وگروها ، نیازها وخواسته های خود را از طریق تولید، عرضه ومبادله کالاهای مفید وبا ارزش با دیگران ، تامین می کنند

 

[t]

قیمت : 8400تومان
قیمت : 7000
تومان

خرید پستی           خرید پستی

اگر از جمله افرادی هستید که قصد ارتقاء کسب وکار خود را دارید اینبار با فلیپ کاتلر همراه شوید تا با مبانی بازاریابی نوین آشنا شوید:
کلیدواژهای بازاریابی برنامه ریزی بازاریابی، ماتریس تصمیم گیری، استراتزیهای نفوذ در بازار ،برنامه ریزی استراتژیک ،سیستم اطلاعات بازاریابی تحقیقات بازاریابی، شناسایی بازار هدف، بررسی فرآیند تصمیم به خرید، عوامل تاثیر گذار بر خرید،مدل رفتار خرید سازمانی،بازاریابی هدف دار، مدل stp دربازاریابی، انواع خط مشی های بازاریابی، طبقه بندی کالاها،کیفیت کالا، طراحی وبسته بندی، رفتار خرید، مراحل دوره عمر کالا ومنحنی plc، عوامل موثر در قیمت گذاری کالا، روشهای گوناگون قیمت گذاری کالا،کانالهای توزیع کالا، طراحی یک سیستم بازاریابی، سیستمهای خرده فروشی کالا، سیستمهای عمده فروشی کالا موقعیتهای آمادگی خریدار، روشهای تعیین بودجه تبلیغات

 

 

[t]

قیمت : 8400تومان
قیمت : 7000
تومان

خرید پستی           خرید پستی

به همراه نرم افزار business plan pro
 

دردنیای امروز شروع هر فعالیت وکسب وکار نیازمند مطالعات دقیق در زمینه بازار،تکنولوزی ،مالی ،مکان اجرا محیط ، استراتژی، نظام اقتصادی حاکم بر عملیات تولید وبازرگانی ومحیط زیست می باشد که به دلیل حجم بالای اطلاعات مورد بررسی می بایستی طبقه بندی ، فیلتر ودر نهایت گزارشات اختیاری اخذ گردد. نرم افزار BPP توانمندی های لازم را برای سازمان ایجاد می نماید تا بتواند با طبقه بندی داده ها واطلاعات کمی وکیفی نسبت به تجزیه وتحلیل کسب وکار مورد نظر اقدام کند. هم اکنون سازمان های زیادی از این نرم افزار استفاده ومتولوزی به کار رفته در ان را به عنوان بهترین شیوه برای انتخاب ،اولویت بندی ، تامین منابع وعملیاتی کردن کسب وکار می شناسند وبه عنوان پشتیبانی کننده تجارت امروزی تلقی می کند.

 

[t]

قیمت : 8400تومان
قیمت : 7000
تومان

خرید پستی           خرید پستی

به همراه نرم افزارMONEY PLUS
برنامه ای جهت سازمان دهی مسایل مالی ، تبدیل واحدهای ارزی ،دارایی وحسابها ، راهنمایی بکمک نمودارهای گرافیکی برای دستیابی به اهداف وتنظیم بودجه وکاهش بدهی ووامها



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin
خودآموز مهندسی شبکه مایکروسافت
 
بزرگترین آرشیو های آموزشهای شبکه از کمپانی های معتبر
قیمت: 8500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
   

[t]

پکیج خود آموز دوره مهندسی شبکه مایکروسافت MCSE

 بهترین آموزش ها از معتبرترین موسسات

 بزرگترین آرشیو های آموزشهای شبکه از کمپانی های معتبر

 شما در محیطی شبیه سازی شده ملزم به انجام برخی مباحث آموخته شده می شوید!!

و

 در یک آزمون با نمونه سوالات MCSE شرکت می کنید

 این پکیج آموزش شبکه دقیقا به منظور آماده سازی دانش پژوه

 برای موفقیت در آزمون MCSE مایکروسافت تهیه شده است

بدون نیاز به صرف هزینه های بسیار گزاف

2 DVD

به همراه کتاب نرم افزارهای جامع و کاربردی به عنوان هدیه

isbn:978-600-5096-81-1

 

[t]

قیمت : 10200تومان
قیمت : 8500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

پکیج آموزش جامع دوره مهندسی شبکه مایکروسافت MCSE
در سالهای اخیر در کشور ما اشتیاق به اخذ مدرک مهندسی شبکه مایکروسافت موسوم به MCSE رشد فزاینده ای پیدا کرده است و در این راستا دوره ها و موسسات آموزشی زیادی شکل گرفته اند و عده کثیری نیز به مطالعه دوره ها و کتابهای استاندارد مایکروسافت پرداخته اند و ...


 

 

[t]

قیمت : 10200تومان
قیمت : 8500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

در این راستا و با توجه به نیاز دانش پژوهان عرصه شبکه شروع به گرد آوری بهترین آموزش ها از معتبرترین موسسات تولید محتوا و آموزش کرد و هم اکنون مفتخریم که یکی از بزرگترین آرشیو های آموزشهای شبکه کمپانی های معتبر را به سهولت هر چه تمامتر و در اسرع وقت با همکاری شرکت پست و شبکه بانکی سامان در اختیار عزیزان دوست دار علم شبکه برسانیم.
نکته در خور توجه در مورد این پکیج آموزش شبکه این است که دقیقا به منظور آماده سازی دانش پژوه برای موفقیت در آزمون MCSE مایکروسافت تهیه گشته و آموزش های آن به صورت کورس به کورس درست مانند یک کلاس درس ارائه می گردند ، به منظور تعمیق یادگیری مطالب شما در ابتدای هر مبحث با کلیاتی که باید بیاموزید آشنا می شوید سپس ویدیو هایی که توسط مدرسین مورد تایید مایکروسافت تهیه گشته اند را شاهد خواهید بود سپس در یک آزمون با نمونه سوالات MCSE شرکت می کنید و در نهایت در محیطی شبیه سازی شده ملزم به انجام برخی مباحث آموخته شده می شوید ( به عنوان مثال به طور مجازی در محیطی دقیقا مانند ویندوز 2003 سرور بر منوی Start کلیک کرده Manage server را انتخاب کرده و در آن اعمال لازم را انجام می دهید .) و این سبک آموزش برای تمامی Exam ها و تمامی زیر فصل ها تکرار می گردد.

 

 

[t]

قیمت : 10200تومان
قیمت : 8500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

پکیج خود آموز MCSE به آموزش کامل موارد زیر می پردازد ( هم آزمون های ضروری و هم آزمون های انتخابی )

  • Core Exams: Networking System (4 Exams Required)

  • Exam 70–290: Managing and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Environment

  • Exam 70–291: Implementing, Managing, and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Network Infrastructure

  • Exam 70-293: Planning and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Network Infrastructure

  • Exam 70-294: Planning, Implementing, and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Active Directory Infrastructure

  • Core Exams: Client Operating System (1 Exam Required) :

  • Exam 70–270: Installing, Configuring, and Administering Microsoft Windows® XP Professional

  • Core Exams: Design (1 Exam Required) :

  • Exam 70-297 : Designing a Microsoft Windows Server 2003 Active Directory and Network Infrastructure

  • Elective Exams (1 Exam Required) :

  • Exam 70-228 : Installing, Configuring, and Administering Microsoft SQL Server™ 2000 Enterprise Edition

 

[t]

قیمت : 10200تومان
قیمت : 8500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

شایان ذکر است این موسسه آموزشی  که شرکتی آمریکایی می باشد سازمانی قوی با امکاناتی وسیع بوده و از مجموعه های آموزشی آن برای آموزش کارمندان شرکت های که در زیر لیست شده اند استفاده می گردد :
موتورولا ، AMD و FBI و NASA , DELL , NBC ,. . .



:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin
روشهای تجارت با چین
 
حتما از محبوبیت همه گیر کالاهای چینی مطلع هستید.
قیمت: 6500  تومان 
CD/DVD
[t] [k]

[t]

روشهای تجارت با چین

پیشنهاد می کنم قبل از هر گونه اقدامی برای

 خرید از چین حتما این DVDکامل واستثنایی را ببینید!!

حتما میدانید که درحال حاضر بیش از

 75 درصد واردات به ایران از چین صورت می گیرد.

به راحتی وبا اطمینان کامل وارد بازار

 کسب وکار وتجارت با چین شوید

حتما از محبوبیت همه گیر کالاهای چینی مطلع هستید.

با استفاده از این اطلاعات ارزشمند شما هم وارد

 بازار پر سود تجارت با چین شوید

شما هم از سود کلان بازار چین سهم خود را بردارید.

یک شبه راه صدساله بروید با تجارت با چین

به زبان انگلیسی

1DVD

همراه کتاب تجارت روسیه به عنوان هدیه

 

[t]

قیمت : 7800تومان
قیمت : 6500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

بیش از هزاران منبع وتولیدکنندگان

وتوزیع کنندگان مورد تائید دولت وبازرگانی چین

شامل کاتالوگ وپروفایل تک تک

شرکتها وخدمات دهندگان چینی

 

[t]

قیمت : 7800تومان
قیمت : 6500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

با قابلیت جستجوی کالا ومحصول

به زبان انگلیسی

دارای کلیه اطلاعات شماره تلفنها وآدرسها وایمیلها

با قابلیت ارتباط با وبسایت با این محصول بی نظیر

نمایشگاه گوانگجو را به خانه بیاورید

 

[t]

قیمت : 7800تومان
قیمت : 6500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

کاملترین منبع اطلاعاتی برای تجارت در چین

قابل استفاده در اکسپلورر

پیشنهاد می کنم قبل از هر گونه اقدامی برای

 خرید از چین حتما این DVDکامل واستثنایی را ببینید!!

 

[t]

قیمت : 7800تومان
قیمت : 6500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

حتما میدانید که درحال حاضر بیش از

 75 درصد واردات به ایران از چین صورت می گیرد.

به راحتی وبا اطمینان کامل وارد بازار

 کسب وکار وتجارت با چین شوید

حتما از محبوبیت همه گیر کالاهای چینی مطلع هستید.

 



:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin
بالن آرزو
 
وسیله ای جالب و شگفت انگیز
قیمت: 6500  تومان 
لوازم سرگرمی
[t] [k]

[t]

بالن آرزو

ویژه مراسم چهارشنبه سوری

مراسم چهارشنبه سوری را به صورت متفاوت برگزار کنید

وسیله ای متفاوت برای تفریح در چهار شنبه آخر سال

به جای استفاده از مواد محترقه خطرناک

 از بالن جادویی استفاده کنید

بالن آرزو شما را شگفت زده خواهد کرد

وسیله ای جالب و شگفت انگیز

هدیه ای جالب به کسی که دوستش دارید

یک آرزو کنید سپس این بالون را به هوا بفرستید

هدیه ای جالب به کسی  دوستش دارید

 ISBN : 925-325-5096-18-3

[t]

قیمت : 7800تومان
قیمت : 6500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

یک آرزو کنید سپس این بالن  را به هوا بفرستید

وسیله ای بسیار  جالب برای  جهار شنبه آخر سال

بالن آرزو را به پرواز  در آورید تا آرزویتان برآورده شود

[t]

قیمت : 7800تومان
قیمت : 6500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

فکرمی کنید بالن آرزوی شما پرواز میکند؟؟؟!!!

وسیله ای بسیار مفرح و لذت بخش

 برای برآوردن آرزوهای ریز و درشت شما

همراه آرزوهایتان پرواز کنید بالن آرزو هدیه ای جالب و رومانتیک

[t]

قیمت : 7800تومان
قیمت : 6500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

به جای استفاده از مواد محترقه خطرناک

 از بالن جادویی استفاده کنید

بالن آرزو شما را شگفت زده خواهد کرد

چهارشنبه آخر سال را با آرزوهایتان بگذرانید

وسیله ای متفاوت برای تفریح در چهار شنبه آخر سال

 

قیمت : 7800تومان
قیمت : 6500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

هدیه ای جالب به کسی که دوستش دارید

یک آرزو کنید سپس این بالون را به هوا بفرستید

هدیه ای جالب به کسی  دوستش دارید



:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin
چاقوی شوکر
 
دارای ظاهر واقعی که دوستانتان را برای یک بار تجربه جذب می کند
قیمت: 9500  تومان 
لوازم سرگرمی
[t] [k]

[t]

چاقوی شوکر

هیچ کس حتی فکرشم نمیکنه!

اگر بعضی وقت ها خیلی دلتون می خواد شوخی کنید ؟؟؟

اگر می خواهید با هم بخندید و لحظات شادی داشته باشید

اگر می خواهید طرف مقابلتان را عصبانی کنید؟؟؟

به دوستانتان پیشنهاد کنید از این چاقو استفاده کنه

قیافه ی دوستانتان موقع شوک واقعا دیدنی....

هیچ کس فکرشم نمی کنه که اگر دست به این
چاقو بزنه شوک بهش وارد می شود!!!

دوست دارید برق از سر و دستانتان بپرد؟!

همین حالا سفارش دهید و لذت ببرید!

یک وسیله جالب برای شوخی ...

یه کم شوخی بدک نیست؟؟؟

قیافه ی دوستانتان موقع شوک واقعا دیدنیه ...

اگر بعضی وقت ها خیلی دلتون می خواد شوخی کنید ؟؟؟

 

[t]

قیمت : 11400تومان
قیمت : 9500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

به دوستانتان پیشنهاد بدین از این چاقو استفاده کنه

هیچ کس فکرشم نمی کنه که اگر دست به این

چاقو بزنه شوک بهش وارد می شود !!!

بهترین وسیله برای شوخی سالم با دوستانتان

اگر می خواهید با هم بخندید و لحظات شادی داشته باشید

 

[t]

قیمت : 11400تومان
قیمت : 9500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

شوخی جدی؟!

به این می گن یک شوخی واقعی ...

اگر می خواهید طرف مقابلتان را عصبانی کنید ؟؟؟

دوستان و آشنایان خودتون را اذیت کنید ...

دارای ظاهر شیک و بسیار زیبا می باشد

که دوستانتان را برای یک بار تجربه جذب می کند

 

[t]

قیمت : 11400تومان
قیمت : 9500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

یه شوخی باحال و با مزه ...

قیافه ی دوستانتان موقع شوک واقعا دیدنیه ...

در ضمن نگران نباشید هیچگونه مشکلی ایجاد نخواهد کرد

فقط لحظه ای شاد را با اطرافیان خود تجربه کنید

 

[t]

قیمت : 11400تومان
قیمت : 9500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

 یک وسیله جالب برای شوخی ...

یه کم شوخی بدک نیست؟؟؟

قیافه ی دوستانتان موقع شوک واقعا دیدنیه ...

اگر بعضی وقت ها خیلی دلتون می خواد شوخی کنید ؟؟؟



:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin
ریمل 4کاره نیترو
 
ریمل 4 کاره نیترو کانادا با خواص ضدآب و بلند کننده مژه و پایداری 24 ساعته
قیمت: 17900  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]

[t]

ریمل 4 کاره نیترو

 NITRO CANADA

ساخت ژاپن

ریمل 4 کاره نیترو کانادا با خواص ضدآب

 بلند کننده مژه و پایداری 24 ساعته وحجم دهنده عالی مژه

 با قدرت کشش بسیار بالا بدون قطع شدگی و بریده بریده شدن

با جعبه گارد بسیار شکیل و مقاوم

با کیفیتی به مراتب بالاتر از تمامی

 ریمل هایی که تا کنون مصرف نموده اید.

با ریمل 4 کاره نیترو کانادا همه نگاه ها را به خود خیره کنید.

مژه‌ها را بلندتر و ضخیم‌ تر داشته باشید

زیبایی چشمان خود را چندین برابر کنید!

بدون نیاز به صرف هزینه های گزاف و ساعتها وقت...

فقط در 5 دقیقه مژه های شما چند برابر خواهد شد...!

 

[t]

قیمت : 21480تومان
قیمت : 17900
تومان

خرید پستی           خرید پستی

بهترین محصول آرایشی به انتخاب مجلات برتر مد

پدیده زیبایی سال 2013

برای اولین بار در ایران

 این ریمل جدیدترین مارک ریمل است

 مژه ها را بسیار بلند میکند و تا24 ساعت کاملا

به صورت فر و خمیده باقی میماند

 

[t]

قیمت : 21480تومان
قیمت : 17900
تومان

خرید پستی           خرید پستی

100 % ضد آب

 مژه هارا به سرعت بلند و شاداب میکند.

 با ظاهر طبیعی خود، مژه‌ها را بلندتر

 و ضخیم‌ تر نشان می‌دهند

 

[t]

قیمت : 21480تومان
قیمت : 17900
تومان

خرید پستی           خرید پستی

 مژه‌ها را بلندتر و ضخیم‌ تر داشته باشید

زیبایی چشمان خود را چندین برابر کنید!

بدون نیاز به صرف هزینه های گزاف و ساعتها وقت...

فقط در 5 دقیقه مژه های شما چند برابر خواهد شد...!

 

[t]

قیمت : 21480تومان
قیمت : 17900
تومان

خرید پستی           خرید پستی

با جعبه گارد بسیار شکیل و مقاوم

با کیفیتی به مراتب بالاتر از تمامی

ریمل هایی که تا کنون مصرف نموده اید.

با ریمل 4 کاره  نیترو کانادا همه نگاه ها را به خود خیره کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin
ادکلن ایفوریا CK Euphoria
 
پدیده تکرار نشدنی کمپانی محبوب Clavin Klein
قیمت: 41000  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]

[t]

ادکلن زنانه افوریا

 Euphoria

با رایحه شیرین و ملایم

پدیده تکرار نشدنی کمپانی محبوب Clavin Klein

جزو 10 ادکلن پر فروش تاریخ جهان


با رایحه ای دلپذیز و جادویی که حیرت همگان را بر می انگیزد ...

پیشنهادی برای خانم های شیک پوش و خوش سلیقه


آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید!

توجه همه را به خود جلب  کنید

با این عطر زنانه شادابی و حس پیروزی را تجربه کنید

رایحه جذاب و دوست داشتنی

 

[t]

قیمت : 49200تومان
قیمت : 41000
تومان

خرید پستی           خرید پستی

 عطر زنانه افوریا کالوین کلین، عطری بسیار جذاب، محرک و اغوا کننده

دارای طرفداران بسیاری زیاد

رایحه جذاب و دوست داشتنی افوریا و ماندگاری بالا

 یکی از پر فروش ترین ادکلن های زنانه دنیا

 

[t]

قیمت : 49200تومان
قیمت : 41000
تومان

خرید پستی           خرید پستی

رایحه فوق العاده دلپذیر و دوست داشتنی

100% اورجینال با ماندگاری بالا

غلظت عالی 80% خالص

این عطر بسیار خوشبو با رایحه ای عالی محصول سال 2013 میلادی

 کمپانی معتبر و بزرگ کالوین کلین می باشد .

 

[t]

قیمت : 49200تومان
قیمت : 41000
تومان

خرید پستی           خرید پستی

 ادکلنی مشهور با رایحه ی فوق العاده جذاب

بهترین عطر برای خانم هایی که عاشق جذب شدن

 شخص مقابل و زوم شدنشان روی رایحه عطر آنهاست میباشد.

 شما در اختیار جذابیت ...

 

[t]

قیمت : 49200تومان
قیمت : 41000
تومان

خرید پستی           خرید پستی

 این عطر از گلهای اغوا کننده و میوه های عجیب و غریب ساخته شده؛ در ترکیبات این عطر زنانه، از اسانس گلهای خوش رنگ تیره مانند گل رز، سیب ژاپنی، ارکیده سیاه، چوب قرمز، بنفشه سیاه و کهربا استفاده شده است.این ادکلن توجه همه را به خود جلب می کند، این عطر زنانه در سال 2005 توسط کمپانی کالوین کلین به بازار عرضه شد.افوریا بعد از روانه شدن به بازار به سرعت طرفداران بسیاری را به خود جلب کرد



:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin
ماسک ژله ای چشم birton
 
ماسک ژله ای با چندین ویژگی منحصر بفرد
قیمت: 16500  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]

[t]

ماسک ژله ای بایترون

eye Bitron mask

 تولید شده در سال ۲۰۱۲ توسط کمپانی بایترون

سلامت پوست را به خودتان هدیه دهید

ماسک ژله ای پر فروش ترین محصول سال ۲۰۱۲

پوستی لطیف و زیبا داشته باشید

رفع چین و چروک صورتو رفع کبودی دور چشم

پاکسازی پوست از میکروب ,حفظ شادابی و رطوبت پوست

ماسک ژله ای با چندین ویژگی منحصر بفرد

پدیده بی نظیر و چنده کاره کمپانی معتبر بایترون

تسکین دهنده سر درد

مورد استفاده به صورت کمپرس گرم و سرد

برای اولین بار در ایران

 

[t]

قیمت : 19800تومان
قیمت : 16500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

ماسک ژله ای را می توانید به صورت کمپرس گرم و سرد برای تسکین سر درد نیز استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به رفع کبودی دور چشم و پاکسازی پوست از میکروب اشاره کرد.با قدرت درمانی سرما و گرما به طریق طبیعی و مطبوع برای شما فراهم می سازد.ماسک ژله ای بایترون با دوام,نرم,سبک,موثر,باصرفه و مطمئن که چندین بار قابل استفاده می باشد و با سرد یا گرم کردن محل درد را بدون استفاده از مسکن و داروهای شیمیایی تسکین می دهد.

 

[t]

قیمت : 19800تومان
قیمت : 16500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

مواد مصرف سرما و گرما درمانی:

  • برای کاهش ورم درد,التهاب, سوزش,تیر کشیدن محل جراحی و خون مردگی

  • برای کاهش درجه تب(ماسک را روی پیشانی یا شکم قرار دهید)

  • برای کشیدگی عضلات و تاندون ها تا حداکثر 35 ساعت بعد از صدمه به صورت موضعی ماسک سرد را مورد مصرف قرار داده و درد را تسکین دهید

  • در سردردهای میگرنی و سینوزیت روی پیشانی بگذارید

  • در ضرب دیدگی و کوفتگی عضلات سریعا از ماسک سرد استفاده کنید تا از درد و ورم جلوگیری شود

  • برای تسکین درد و ورم ناشی از التهاب مفاصل و سختی عضلات

  • برای تسکین دردهای رماتیسمی,پشت درد,کمردرد

  • برای تسکین دندان درد

  • در ضعف گردش خون روی انتهای اعضای قرار دهید

 

[t]

قیمت : 19800تومان
قیمت : 16500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

طرز استفاده از ماسک ژله ای:

جهت استفاده به صورت سرد ماسک را به مدت 10 دقیقه در فریزر یا 60 دقیقه در یخچال گذاشته سپس آنها را روی چشم ها قرار دهید.

جهت استفاده به صورت گرم ابتدا آب را در ظرف جوش آورده و پس از خاموش کردن شعله ماسک را درون ظرف می گذاریم تا به دمای مورد نظر برسد.

ماسک را پس ازهر بار مصرف با آب گرم و مواد شوینده مثل صلبون بشویید و آب کشی و خشک نموده.در صورت پاره شدن ماسک با وجود عدم آلودگی ژل داخل آن ,کیسه پاره شده و محتویات آنرا در یک کیسه در بسته قرار داده و در زباله بیاندازید و برای اطمینان دستان خود را با آب و صابون بشویید.

 

[t]

قیمت : 19800تومان
قیمت : 16500
تومان

خرید پستی           خرید پستی

یکی از مهمترین کاربردهای ماسک ژله ای:

خیره شدن به صفحه مانیتور تعداد دفعات پلک زدن را کاهش می‌دهد و سبب سوزش چشم و در نتیجه منجر به خشکی چشم می‌شود.هر چه افراد بیشتر به صفحه مانیتور خیره شوند، کمتر پلک می‌زنند و هر چه کمتر پلک بزنند دچار سوزش و آسیب چشم می‌شوند و هر چه احساس خشکی در چشم زیاد شود سوزش و اشک را به دنبال خواهد داشت. ما برای رفع خستگی چشم و جلوگیری از قرمز شدن آن ماسک ژله ای دایم سرد و گرم مخصوص چشم Bitronرا به شما پیشنهاد می کنیم.

 ویژگی های ماسک ژله ای بایترون:

  •  مورد استفاده به صورت کمپرس گرم و سرد

  •  تسکین دهنده سردرد

  • رفع چین و چروک پوست

  • رفع کبودی دور چشم

  •  پاکسازی پوست از میکروب

  • لطیف و نرم کننده پوست

  • حفظ شادابی و رطوبت پوست



:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin
لاک شبرنگ
[t]
در میهمانی های شبانه بدرخشید.
قیمت: 7900  تومان 
آرایشی و بهداشتی
[t] [k]

 



:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin

جدیدترین آمار تولید خودرو در ایران

جدیدترین آمار تولید انواع خودرو در ایران مربوط به دی‌ماه سال جاری و 10 ماهه امسال منتشر شد.
ایسنا: جدیدترین آمار تولید انواع خودرو در ایران مربوط به دی‌ماه سال جاری و 10 ماهه امسال منتشر شد.

براساس جدیدترین آمارهای به دست آمده، تولید انواع خودرو در دیماه امسال 47 درصد نسبت به دیماه سال گذشته کاهش یافته است به‌گونه‌ای که تولید این محصولات از 146 هزار و 135 دستگاه در دی ماه سال گذشته به 77 هزار و 420 دستگاه رسیده است.

در این مدت تولید انواع خودروی سواری نیز 46.8 درصد افت نشان می‌دهد به‌گونه‌ای که تولید این محصول از 122 هزار و 232 دستگاه در دی ماه سال 90 به 64 هزار و 984 دستگاه رسیده است.

دی ماه امسال تولید انواع وانت نیز با کاهش 43.3 درصدی از 20 هزار و 276 دستگاه در دی ماه سال گذشته به 11 هزار و 498 دستگاه رسیده است.

تولید انواع مینی‌بوس، ‌میدل باس و اتوبوس نیز با کاهش 84.8 درصدی از 434 دستگاه به 66 دستگاه کاهش یافته است.

در این مدت تولید انواع کامیونت، کامیون و کشنده نیز افت 72.6 درصدی را تجربه کرده است به‌گونه‌ای که تولید این محصول از 3 هزار و 178 دستگاه به 872 دستگاه کاهش یافته است.

دیماه امسال تولید انواع خودروهای سواری در شرکت ایران خودرو 45 درصد، پارس خودرو 66.7 درصد، خودروسازی راین 87.1 درصد، سایپا 41 درصد و کرمان موتور صد درصد کاهش یافته و در خودروسازی مدیران 51.7 درصد افزایش یافته است.

در 10 ماهه امسال نیز تولید انواع خودرو در کشور افت 46.3 درصدی را تجربه کرده است به‌گونه‌ای که تولید این محصول از یک میلیون و 405 هزار و 275 دستگاه در 10 ماهه سال گذشته به 753 هزار و 944 دستگاه در 10 ماهه امسال کاهش یافته است.

تولید انواع سواری نیز در 10 ماهه امسال با افت 46.6 درصدی از یک میلیون و 210 هزار و 509 دستگاه به 646 هزار و 924 دستگاه رسیده است. در این مدت تولید انواع وانت نیز با افت 42.8 درصدی از 159 هزار و 889 دستگاه به 91 هزار و 449 دستگاه رسیده است.

تولید انواع مینی‌بوس، میدل باس و اتوبوس نیز با افت 82.2 درصدی از 5 هزار و 270 دستگاه به 939 دستگاه رسیده است. کامیونت، کامیون و کشنده نیز افت تولید 49.5 درصدی را در 10 ماهه امسال تجربه کرده‌اند به‌گونه‌ای که تولید این محصولات از 28 هزار و 969 دستگاه به 14 هزار و 632 دستگاه رسیده است.


:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin

دعوت لاریجانی از احمدی نژاد برای ناهار

جلسه سرای قوای مقننه، مجریه و قضاییه فردا به میزبانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزارمی شود.
خبرگزاری خانه ملت: جلسه سران قوا فردا به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

جلسه سرای قوای مقننه، مجریه و قضاییه فردا به میزبانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزارمی شود.

بر این اساس پس از چند وقت تاخیر در برگزاری این جلسات فردا دکتر لاریجانی میزان دکتر احمدی نژاد و آیت الله آملی لاریجانی رئیس جمهور و رئیس قوه قضاییه است.

:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin

4 کشته در انفجار منزل مسکونی در تهران...

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار مرگبار یک ساختمان در شمال شرق پایتخت خبر داد.
ایسنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار مرگبار یک ساختمان در شمال شرق پایتخت خبر داد.

سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی انفجار در یک ساختمان پنج طبقه مسکونی در خیابان «131 تهرانپارس» که در ساعت 12:57 ظهر امروز به آتش‌نشانی اطلاع داده شد، آتش‌نشانان چند ایستگاه به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به ایسنا گفت: در جریان این حادثه چهار تن کشته و یک تن نیز مصدوم شدند.

به گفته ملکی، در میان کشته‌شدگان سه زن و یک مرد وجود دارد.

وی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، تصریح کرد: اما احتمال می‌رود که نگهداری از مواد محترقه در این ساختمان، علت وقوع این حادثه باشد.


:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin

گزارش جدید آژانس از سانترفیوژهای پیشرفته

آژانس بین المللی انرژی اتمی با انتشار گزارشی اعلام کرد: ایران نصب سانترفیوزهای پیشرفته را در سایت غنی سازی اورانیوم نطنز آغاز کرد.
عصر ایران: آژانس بین المللی انرژی اتمی با انتشار گزارشی اعلام کرد: ایران نصب سانترفیوزهای پیشرفته را در سایت غنی سازی اورانیوم نطنز آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، ایران دارای دو سایت غنی سازی اورانیوم در سطح های 3.5 و 20 درصدی در نطنز (نزدیک اصفهان) و فردو (نزدیک قم) است. غنی سازی اورانیوم یکی از مهمترین فعالیت ها در چرخه تولید سوخت هسته ای است.

در این گزارش آمده است: در روز 6 فوریه 2013 ، آژانس مشاهده کرد که ایران نصب سانترفیوژهایی از نوع " ای آر 2 ام "  را در نطنز آغاز کرد. این برای نخستین مرتبه است که ایران سانترفیوژهایی پیشرفته تر از نوع "ای آر 1" را در سایت نطنز نصب می کند.

این سانترفیوژهای پیشرفته تر می توانند سرعت غنی سازی اورانیوم را افزایش دهند و در نتیجه ایران می تواند نسبت به گذشته، در زمان کمتری، حجم اورانیوم غنی شده بیشتری در اختیار داشته باشد.

ایران بارها اعلام کرده است که غنی سازی اورانیوم را براساس معاهدات بین المللی، حق خود می داند اما کشورهای غربی با استناد به قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد، خواهان توقف کامل غنی سازی اورانیوم ایران هستند.

گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی همچنین اعلام می کند که مذاکرات آژانس با ایران برای دست یابی به توافقی برای بازرسی های جدید در این کشور، بی نتیجه بوده است.

بازرسان آژانس خواهان مجوزهای جدید بازرسی در ایران از جمله بازرسی از پادگان نظامی پارچین تهران هستند.

در این گزارش توضیح داده شده است: پس از نشست های متعدد میان آژانس و تهران که از یک سال گذشته آغاز شدند و آخرین آن، هفته گذشته بود؛ (در بخش بازرسی های جدید در ایران) نمی توان توافقنامه ای را امضا یا فعالیتی را انجام داد.

این گزارش تنها چند روز قبل از مذاکرات جدید ایران و گروه 1+5 بر سر برنامه هسته ای تهران در شهر آلماتی قزاقستان منتشر می شود.

گروه 1+5 متشکل از پنج کشور عضو دائم شورای امنیت (آمریکا، فرانسه، بریتانیا، چین و روسیه) و آلمان از چند سال گذشته سلسله مذاکراتی را درباره برنامه هسته ای تهران با نمایندگان دولت ایران برگزار می کنند.

آمریکا، بریتانیا و اسرائیل  هم با استناد به این گزارش درباره فعالیت های هسته ای ایران هشدار دادند اما علی اکبر سلطانیه نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت که گزارش جدید آژانس دلیلی درباره نظامی بودن برنامه اتمی ایران ارائه نمی کند.


:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin

حفظ نظام، خواسته پیامبر(ص) و خداوند است

امام جمعه موقت تهران با انتقاد از موضع مجامع بین‌المللی در قبال برخی تحولات نظیر آنچه در بحرین در حال وقوع است، اظهار کرد: شورای امنیت و سازمان ملل مرده‌اند که البته ای کاش مرده بودند چون مرگ نه ضرر دارد و نه نفع، ولی این وضع برای دنیا ضرر دارد.
ایسنا: امام جمعه موقت تهران با انتقاد از موضع مجامع بین‌المللی در قبال برخی تحولات نظیر آنچه در بحرین در حال وقوع است، اظهار کرد: شورای امنیت و سازمان ملل مرده‌اند که البته ای کاش مرده بودند چون مرگ نه ضرر دارد و نه نفع، ولی این وضع برای دنیا ضرر دارد.

آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران، از رهبر انقلاب اسلامی به خاطر سخنان روز شنبه هفته قبل تشکر و ابراز امیدواری کرد که سایه ولایت همواره بر جمهوری اسلامی مستدام باشد و در ادامه گفت: این نشان می‌دهد که ولایت چقدر اهمیت دارد؛ البته در همه دنیا چنین است که یک نفر باید حرف آخر را بزند ولی در نظام اسلامی تنها از نظر سیاست و حکومت نیست بلکه اطاعت کردن، تکلیف شرعی است و ملت ایران همواره مطیع ایشان هستند.

وی در ادامه به 22 بهمن و حضور مردم در راهپیمایی این روز اشاره کرد و خاطرنشان کرد: راهپیمایی 22 بهمن طوری است که به فرمایش رهبری هرقدر هم تشکر شود، باز هم کم است و جای تشکر بیشتری دارد. اینطور که مردم بعد از 34 سال و آن همه گرفتاری، فشار و تحریم در صحنه هستند، نشان دهنده لطف خداوند و البته نشان‌دهنده بصیرت و رشد ملت ایران است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران اضافه کرد: این لطف خداوند است و خداوند حتما فضل و رحمتش را شامل چنین مردمی می‌کند که اینطور برای اسلام و کلمه توحید فداکاری می‌کنند. معلوم است که اینها از لطف خداوند ناشی می‌شود.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) مبنی بر اینکه "آنچه از شما می‌خواهم چیزی نیست جز مودت اهل بیت"، اظهار کرد: معنی این صحبت پیامبر اسلام (ص) یعنی نگه داشتن به وسیله اهل بیت. بنابراین مردمی که نظام را نگه دارند و حفظ کنند، کاری را انجام می‌دهند که رسول اکرم و خداوند می‌خواهد.

امامی کاشانی افزود: حضور مردم در صحنه و رشدی که ملت ایران از خود نشان می‌دهد، می‌تواند دشمن را مأیوس کند. دشمن خیلی نقشه‌ها می‌کشد و این نقشه‌ها نقش بر آب می‌شود. امروز حضور ملت ایران در دنیا بیداری ایجاد کرده است.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به آخرین تحولات بحرین گفت: مردم مظلوم بحرین مقاومت می‌کنند اما خدای متعال رحمتش را سرانجام و به زودی بر این ملت نازل خواهد کرد؛ البته دشمن این نقشه را به وسیله عمالش دارد وگرنه ملت‌ها این همه جنایت را تحمل نمی‌کنند. نه تنها امت اسلامی بلکه هیچ امتی در جهان جنایت‌ها را تحمل نمی‌کند اما متاسفانه اسلحه، پول و تبلیغات در دست حاکمان است. آنها هم عمال بیگانه‌اند و نوکران و حامیان اسرائیل هستند.

وی ادامه داد: به فضل خدا این زورها، پول‌ها و تزویر‌های دروغین همه رو به غروب و ناامیدی است. همانطور که در روایات است، از امام ششم می‌پرسند که چرا در ظهور مهدی آخر زمان تاخیر می‌شود و ایشان می‌فرمایند برای اینکه به همه مردم دنیا ثابت شود فریادرسی نیست. به تعبیر بنده، محافل بین‌المللی و عمومی دروغ می‌گویند. شورای امنیت و سازمان ملل مرده‌اند که البته ای کاش مرده بودند چون مرگ نه ضرر دارد و نه نفع، ولی این وضع برای دنیا ضرر دارد.

امامی کاشانی به مسائلی مثل اختلاف میان شیعه و سنی هم اشاره کرد و افزود: می‌بینیم که امروز جنایت‌های بزرگی مثل کشتار در عراق و سوریه و نقاط مختلف جهان اسلام انجام می‌شود. این همه جنایت را می‌بینند و خودشان شخصا در آن معاشرت می‌کنند. این وضعی است که جهان را به بدی رسانده است. این همان زمانی است که امام صادق (ع) به آن اشاره داشتند، یعنی همه ملت روی زمین مایوس می‌شوند و ناله همه بلند می‌شود، فریادها بلند و اشک‌ها جاری است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تهران در بخش دیگری از صحبتهای خود، از آیت‌الله خوشوقت نیز یاد کرد و افزود: زمانی که وارد مدرسه آیت‌الله حجت شدم، آیت‌الله خوشوقت از طلاب پاکیزه‌ای بود که در جلسات دعا و بحث و درس شرکت می‌کرد و از همان زمان یک طلبه وارسته بود و برای طلاب دیگر این روش ایشان یک سرمشق بود.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه اول نماز جمعه امروز تهران نیز درباره شخصیت انسان و اینکه رفتار و کردار ظاهری انسان ملاک نیست و باید به نیت انسان توجه کرد، اشاره کرد و ادامه داد: باطن عالمی بر تمام جلوه‌های رفتاری و کرداری تاثیر می‌گذارد و باید زیبا و ارزشمند باشد.

این عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به تکیه پیامبر بر وحدت و فضایل اخلاقی، بر لزوم وحدت امت اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا پیش از خطبه‌های نمازجمعه، بیانیه پایانی همایش یک روزه علما،‌ فضلا و روحانیون داخلی و خارجی در حمایت از مردم بحرین قرائت شد.

:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin

رای گیری مراسم اسکار چگونه است؟

شمارش معکوس اعلام برندگان جوایز هشتاد و پنجمین مراسم اسکار با پایان فرصت اعلام نظرات اعضای آکادمی، آغاز شد. این فرصت ساعت 17 بعد از ظهر روز گذشته به پایان رسید و هم‌اکنون تنها 4 روز دیگر تا برگزاری این مراسم باقی است.
خبرگزاری فارس: مؤسسه PricewaterhouseCoopers قریب به ۸ دهه وظیفه شمارش آراء اعضای آکادمی اسکار را به عهده داشته، هر ساله تحت تدابیر امنیتی خاصی این‌ کار را انجام می‌دهد و مدعی است تاکنون خللی در کارش به وجود نیامده است.

شمارش معکوس اعلام برندگان جوایز هشتاد و پنجمین مراسم اسکار با پایان فرصت اعلام نظرات اعضای آکادمی، آغاز شد. این فرصت ساعت 17 بعد از ظهر روز گذشته به پایان رسید و هم‌اکنون تنها 4 روز دیگر تا برگزاری این مراسم باقی است.

این اولین سالی است که بیش از 5 هزار و 800 عضو آکادمی اسکار که همگی در صنعت سینما مشغول به کارند، به صورت آنلاین آراء خود را اعلام می‌کنند.

البته سیستم جدید با مشکلات و جنجال‌هایی نیز روبرو بوده است. بنا بر اعلام آکادمی اسکار، بیش از نیمی از اعضاء آکادمی اسکار به صورت آنلاین رأی داده‌اند و بقیه نیز به روش سنتی، پستی، آراء خود را اعلام کرده‌اند. برخی از اعضاء آکادمی که اکثر آنها بالای 50 سال سن داشته‌اند، نسبت به سیستم رأی‌گیری آنلاین اعتراض داشته‌اند. برخی از آنها اعلام کرده‌اند که هنگام وارد کردن یوزر نیم و پسورد، مشکل داشته‌اند.

آکادمی اسکار علت استفاده از سیستم جدید را سرعت بخشیدن به پروسه رأی‌گیری بالاخص برای آن دسته از اعضای آکادمی که در دیگر نقاط جهان زندگی می‌کنند، اعلام کرده است.

اعضای آکادمی اسکار از 8 فوریه فرصت داشته‌اند که فیلم‌ها را ببینند و نظرات خود را در 24 بخش از مجموع بخش‌های رقابت‌های اسکار اعلام کنند.

نتایج اعلام شده توسط اعضاء توسط مؤسسه سرشماری PricewaterhouseCoopers در مکانی مخفی دسته بندی شده و سپس شمارش می‌شود و سپس اسامی برندگان در قالب پاکت‌هایی مهر و موم شده در دو دو نسخه در دو کیف دستی جداگانه در دو مسیر مجزا تحت تدابیر امنیتی خاص 24 فوریه همزمان با برگزاری مراسم اسکار به سالن کداک هالیوود، لس‌آنجلس، فرستاده می‌شود.

در آنجا نیز چند تن از کارکنان این مؤسسه در پشت صحنه اسکار حضور دارند و در زمان اعلام برندگان هر یک از پاکت‌ها را پیش از آنکه هر یک از اعلام‌کنندگان نتایج به روز سن بروند، به دست آنها می‌دهند.

مؤسسه سرشماری PricewaterhouseCoopers طی 79 سال گذشته وظیفه سرشماری این آراء را به عهده داشته و رؤسای آن مدعی‌اند که طی این همه سال کوچکترین خللی به لحاظ امنیتی در کارشان به وجود نیامده است.

دفتر مرکزی این مؤسسه که بزرگترین سرویس خدماتی جهان در زمینه سرشماری است، در لندن قرار دارد که در 776 شهر از 159 کشور جهان شعبه دارد؛ 180 هزار نفر در این مؤسسه مشغول به کارند.

در مهمترین بخش از جوایز اسکار که مربوط به بخش بهترین فیلم سال می‌شود هم‌اکنون دو فیلم «آرگو» از کمپانی «برادران وارنر» و «لینکلن» از کمپانی «والت دیزنی» رقابت‌ تنگاتنگی دارند.

هر کدام از این فیلم‌ها طی چند هفته اخیر بیش از 10 میلیون دلار صرف هزینه‌های تبلیغاتی خود کرده‌اند تا شاید خود پیروز میدان باشند.


:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin

فـال روزانه  1391/12/04



فال روزانه متولدین فروردین

با آنکه امروز روز آرامی برای شماست، ولی روز سرگرم کننده و پر از تفریحی همهست. به کارهای هنری و کاردستی یا هر پروژه خلاقانه دیگری که دوست دارید بپردازید.از رمانس و ورزش لذت ببرید.

پیش بینی روابط شما: امروز حال و هوایی رویایی و بسیار متفاوت با حال و هوایهمیشگی دارید. اگر به طرفتان قول داده اید که بیرون بروید و با هم کاری انجامدهید، باید قولتان را به یاد داشته باشید.

پیشبینی شغل شما: ایده های شما امروز از همه طرف تغذیه می شوند. حمایت از همه جهت میآید. شما در موقعیتی عالی برای پیش رفتن به سوی نقشه های خود قرار دارید. اگرامیدوارید که تنها بیرون بروید، این کار را بکنید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز روزی عالی برای لم دادن و استراحت کردن در منزل است. شما از تنها بودن ودراز کشیدن و هیچ کاری نکردن و خوردن غذای خوب و خواندن کتاب یا تماشای تلویزیونلذت می برید. تفریح در منزل هم برایتان جالب است.

پیش بینی روابط شما: امروز از آن روزهای خوب و خوشایند است. اگر شما و شریکزندگی تان تصمیم گرفته بودید که کاری انجام دهید، زیاد سخت نگیرید. برای بهره بردناز جادوی موجود در فضا، از رایحه های خوب، شمع و غیره استفاده کنید و غذایی عالیبپزید.

پیشبینی شغل شما: نگذارید روحیه کارآفرین شما از بین برود. شاید مسائل بزرگتر بر نقشههای شما سایه بیندازند، ولی دلیلی ندارد که اهدافتان را ول کنید. رویاهایتان رازنده نگه دارید.


فال روزانه متولدین خرداد

امروز با صحبت با دیگران، بسیار خوش می گذرانید. سرتان شلوغ است و دوست داریدهمه کار بکنید. با چیز مهمی موافقت نکنید. تعهد ندهید. فقط از گپ زدن لذت ببرید.

پیش بینی روابط شما: امروز فضایی بسیار رمانتیک برای شما وجود دارد. اگر میخواهید فرد خاصی را به خود جذب کنید، لباس هایی با رنگ های روشن به خصوص زردبپوشید. اگر خانم هستید از جواهرات استفاده کنید. اسرارآمیز حرف بزنید.

پیشبینی شغل شما: امروز دنیا آماده است که پیام شما را بشنود. حس می کنید که افراد درموقعیتی هستند که استعداد شما را تحسین می کنند و مهارت های یکتای شما را میپذیرند. این تحسین ها را با آغوش باز بپذیرید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز تمرکز و توجه شما روی پول، گردش وجه نقد و مسائل مالی است. در مورد پولمحافظه کار هستید. ولی وقتی که نوبت به خرید یا تصمیمات مهم می رسد باید مواظبباشید.

پیش بینی روابط شما: امروز روز آرامش و تفکر است. اگر شما و او برای کاریبرنامه ریزی کرده بودید، پس شاید بیرون غذا خوردن در یک رستوران، برای هر دویتانخوب باشد. امروز باید با هم مهربان باشید.

پیشبینی شغل شما: باید بدانید که شما بخشی از یک تیم بزرگتر هستید. کمک و سهمی که شمادارید بسیار بزرگ است، حتی اگر افراد کار شما را بازنشناسند. باید دل بدانید کهکارتان مهم است و بدون شما کارها سخت می شود.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز بیش از روزهای دیگر احساساتی هستید. اشکالی ندارد زیرا شما فقط میخواهید تفریح کنید. باید توقع کمبود، تأخیرهای کوچک و عدم کفایت مبهمی در کارداشته باشید.

پیش بینی روابط شما: امروز حس ملکه بودن به شما دست می دهد، پس باید از آنبهره ببرید. فضایی جذاب و جادویی بین شما هست که برای هر رابطه ای معجزه می کند.اگر می توانید در هاله ای از راز و رمز به خود بگیرید، برایتان بهتر است.

پیش بینی شغل شما: خوش شانسی شما در این اواخر شاید ناگهان مکث کند. مشکلاینجاست که شما آنقدر سرتان شلوغ بوده است که نمی توانستید روی خودتان تمرکز کنید وافراد و همکارانتان را نادیده گرفته بودید.


فال روزانه 
متولدین شهریور

امروز احساس می کنید می خواهید بی سر و صدا عمل کنید، تنها باشید یا در پشتپرده کارهایتان را بکنید. اخیراً زندگی شما خیلی اجتماعی بوده است زیرا سعی میکنید برای همه مردم، همه چیز باشید. بس است دیگر. حالا دیگر باید برای خودتان زمانبگذارید.

پیش بینی روابط شما: امروز باید به دنیای رویاها و فانتزی ها سفر کنید. مااغلب در روال عادی و روزانه گیر می کنیم و فراموش می کنیم که به آسمان و ستاره هانگاه کنیم. او را به جای خاص و جالبی ببرید تا یکبار دیگر شکوه آسمان شب یا زیباییطلوع خورشید را با هم نظاره گر باشید.

پیشبینی شغل شما: امروز برایتان رویدادهای غیرمنتظره ای اتفاق می افتد و تعادل تان ازبین می رود. اگر آماده مواجهه با ضربه ای که به سمتتان می آید نباشید، این ضربه بهصورتتان می خورد. مواظب باشید!

فال روزانه متولدین مهر

اکنون دوست دارید که سخت کار کنید و کارهای زیادی را به انجام برسانید ولیامروز شاید با موانعی روبرو شوید. مانع عمده این است که حال و حوصله کار کردنندارید. باید جای دیگری باشید و تفریح کنید. از مصاحبت با دوستانتان لذت ببرید.

پیش بینی روابط شما: امروز او و شما باید کار خاصی انجام دهید. به نمایشگاهجالب و الهامبخشی بروید، چه نمایشگاه هنری، عکاسیف طراحی داخلی باشد چه هر چیزی کهنیروی تخیل و خلاقیت شما را برانگیزد.

پیشبینی شغل شما: امروز در موقعیت خوبی برای مایه گذاشتن بر انرژی خود هستید. دیگرانمسائل کلیدی را مطرح می کنند و شما راه حلی برای مسائل پیش رو ارائه می دهید. شجاعباشید و دیدگاه های خود را مطرح کنید.


فال روزانه متولدین آبان

امروز از رمانس، رویدادهای ورزشی، سینما، هنر، بازی با کودکان و سرگرمی هایدیگر لذت ببرید. ولی بدانید که رئیس ها و افراد بسیار مهم جشمشان به شماست. امروزنمی توانید از زیر چیزی دربروید.

پیش بینی روابط شما: شاید حس کنید که می خواهید از انرژی امروز برای جذب فردخاصی به زندگی تان استفاده کنید. اگر به مهمانی می روید، بهترین لباس هایتان رابپوشید و خودتان را شیک کنید. رویکردی اسرارآمیز و جذاب اتخاذ کنید.

پیشبینی شغل شما: به یاد داشته باشید که همه چیز نسبی است. آنچه یک نفر آن را فاجعهمی نامد شاید دیگر آن را فقط دست اندازی در جاده بداند. خودتان را با دیدگاه دومیهمتراز کنید. تأثیر آرامبخش شما برای اطرافیانتان آرامش می آورد.


فال روزانه متولدین آذر

امروز بهترین روز برای از زیر کار در رفتن است. راستی امروز جمعه است. ناهاریطولانی بخورید. اگر می توانید کاری نکنید. کار متفاوتی انجام دهید زیرا جویایماجرا هستید. به ایده های خلاقانه خود اعتماد کنید زیرا به راحتی می توانید فکرهایخلاقانه ای داشته باشید. امروز دیگران شما را جذاب می یابند.

پیش بینی روابط شما: در مورد یک رابطه مهم باید مطمئن شوید که فقط باورندارید، بلکه واقعاً چیزی را می دانید. شاید این کمی سخت باشد، زیرا پرده ای کهبین حقیقت و دروغ قرار دارد، بسیار نازک است. بهتر است به حس ششم خود اعتماد کنید.

پیشبینی شغل شما: امروز با مخافت روبرو می شوید. نگذارید دیدگاه های افراد بیسوادایده شما را خراب کند. به آنچه دیگران می گویند گوش دهید، ولی به یاد داشته باشیدکه آخرین قاضی صدای درونی شماست.


فال روزانه متولدین دی

امروز مراقب باشید زیرا تمرکز و دقت شما بر روی اموال مشترک، میراث، مالیات،بدهی و هر چیزی در رابطه با اموال مشترک از جمله رهن و وام است. مسائل خشکی هستند.ولی امروز روز خوبی برای رسیدگی به مسئل مهم نیست. در مورد مسائل مهم تصمیمنگیرید.

پیش بینی روابط شما: امروز حسی اسرارآمیز و جادویی در هوا وجود دارد که میتواند رابطه فعلی شما را به سطوح بالاتری برساند. امروز به رمانس ناب دست مییابید. آنچه لازم دارید ایجاد فضای مناسب است.

پیشبینی شغل شما: به یاد داشته باشید که همیشه لازم نیست همه چیز را از روی کتابانجام دهید. گاهی بهترین کار از شجاعت و نترسی نسبت به ناشناخته ها می آید. امروزروز شماست تا خارج از خطوط حرکت کنید. این کار به موفقیت می انجامد.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز ذهن شما درگیر دوستان و شرکای نزدیک است و می توانید با دیگران خوشبگذرانید و تفریح کنید. ولی روز خوبی برای کسب و کار و مسائل کاری مهم نیست، ولیبرای خلاقیت و تفریح روز خوبی است.

پیش بینی روابط شما: امروز در مورد فرد خاصی بسیار اشتیاق دارید که اینغیرعادی است. شاید این فرد را نوری در تاریکی بدانید که تأثیری ایجاد می کند کهخیلی خوب است. ولی هیچ کس کامل نیست. باید مراقب باشید.

پیشبینی شغل شما: امروز دیگران می خواهند تنها بمانند، پس مزاحمشان نشوید. فقط نبایدحرکت های آنها را توهین به خود بدانید. فراموش نکنید که این افراد فقط نیاز دارندکه کمی تنها باشند تا کارشان را انجام دهند.


فال روزانه متولدین اسفند

امروز تلاش زیادی برای نظم دادن بیشتر به کارهایتان می کنید زیرا حس می کنیدکه باید این کار را بکنید. گاهی انسان احساس گناه می کند. ولی احساس گناه هرگز مارا از کاری که می خواهیم انجام دهیم متوقف نمی کن. فقط ما را از لذت بردن از آنمحروم می کند.

پیش بینی روابط شما: شما امکان سپری کردن یک روز خاص را با فرد مورد علاقه خوددارید. شما در ایجاد فضای خاص تبحر دارید، پس چرا زمانی برای بهتر کردن منزلتان نمیگذارید تا آن را به مکان راحت و لذتبخش تبدیل کنید. این تأثیر جوان کننده و مفیدیبرای هر دوی شما دارد.

پیش بینی شغل شما: مثل همیشه، شما در مرکز یک تعارض و معضل واقعی هستید. نظراتقوی تان، شما را در موقعیت آشفته ای قرار داده که گویی راه گریزی از آن ندارید.باید از میدان جنگ دور بمانید و گاهی صبر کنید و درست فکر کنید.




:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin

تلفن همراه شفاف به بازار می آید! +عکس

گزارش ها حاکی از آن است که یک شرکت تایوانی موفق شده است گام هایی در مسیر تولید نخستین تلفن همراه شفاف بردارد.
انتخاب: گزارش ها حاکی از آن است که یک شرکت تایوانی موفق شده است گام هایی در مسیر تولید نخستین تلفن همراه شفاف بردارد.

 با وجود این که هنوز اطلاعات کاملی درباره این تلفن همراه نیست، اما اطلاعات موجود حاکی از آن است که مانیتور این تلفن همراه با وجود این که تلفن شفاف نام دارد، بزرگ نیست.



 این تلفن حاوی بخش های غیر شفاف نیز هست از جمله وبکم، مموری و دیگر بخش ها، با این وجود این بخش ها مانعی در مقابل اهمیت این دستاورد ایجاد نمی کند. این تلفن همراه همچنان در مرحله آزمایشی قرار دارد.

برخی منابع خبر داده اند که نسخه آزمایشی این تلفن همراه، در کنفرانس تایوان عرضه شد اما منابع شرکت بسیاری از مسائل مرتبط با این تلفن همراه همچون سیستم پردازش و مشخصات فنی را هنوز فاش نساخته اند. با این وجود شرکت وعده داده که تلفن همراه شفاف را در سال جاری ۲۰۱۳ به بازار عرضه کند.


:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin

چرا این مردها خون مار می‌ نوشند؟!

تفنگداران ویژه آمریکا و تایلند با گرفتن و خوردن گوشت خام و نوشیدن خون مار کبری و دیگر مارها در حال یادگیری آموزش های لازم برای زمان های خاص و حیاتی هستند.
پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر: تفنگداران ویژه آمریکا و تایلند با گرفتن و خوردن گوشت خام و نوشیدن خون مار کبری و دیگر مارها در حال یادگیری آموزش های لازم برای زمان های خاص و حیاتی هستند.

تفنگداران آمریکایی و تایلندی در جریان گذراندن آموزش‌های ویژه نظامی در جنگل‌های تایلند، خون مار کبری می‌نوشند.



این گروه نظامیان اعتقاد دارند با خوردن خون مار کبری به شجاعت و تان بالایی دست میابند که لازمه شجاعت سربازان است

تفنگداران آمریکا با گرفتن و خوردن گوشت خام و نوشیدن خون مار کبری و دیگر مارها در جنگل های ساناپیت تایلند دوره ویژه خود را میگذرانند. علاوه بر خون مار کبری، خوردن حشرات و خوردن گوشت خام پرندگان از دیگر آموزش هایی است که نیروهای تایلندی و تفنگداران آمریکا در حال آموزش آن هستند.



مقامات نظامی آمریکا اعلام کرده اند آموزش نظامی در جنگل های تایلند بخشی از عملیات ویژه کبری گولد سیزده است که با میزبانی تایلند انجام می‌شود. مقامات نظامی آمریکا می‌گویند عملیات آموزشی کبری گولد سیزده بزرگترین آموزش نظامی در جنگل در آسیاست.



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin

موشک‌ ها و بمب‌های جدید ایرانی

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در آینده‌ای نزدیک موشک‌های هوا به هوا و هوا به زمین، بمب‌ها و دستاوردهای دیگر وزارت دفاع رونمایی خواهد شد.
خبرگزاری فارس: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در آینده‌ای نزدیک موشک‌های هوا به هوا و هوا به زمین، بمب‌ها و دستاوردهای دیگر وزارت دفاع رونمایی خواهد شد.

سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه یادواره 447 شهید سازمان صنایع دفاع در جمع خبرنگاران گفت: در آینده‌ای نزدیک موشک‌های هوا به هوا و هوا به زمین، بمب‌ها و دستاوردهای دیگر وزارت دفاع رونمایی خواهد شد.

وحیدی افزود: امکان پرتاب از انواع هواگردها و قدرت و اثرگذاری بالا از ویژگی‌های این محصولات است.

 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: این دستاوردها به دلیل توان پرتاب توسط انواع هواگردها تاثیر بسیار بالایی در جنگ خواهند داشت.

وحیدی در پایان تاکید کرد: این محصولات در سازمان صنایع دفاع طراحی شده است.

:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()