این کارها موهایتان را می کُشد!
نوشته شده توسط : armin

این کارها موهایتان را می کُشد!

این کارها موهایتان را می کُشد!
از طرف دیگر مویی که زیاد در معرض مواد دکلره قرار گرفته باشد به اصطلاح آرایشگرها می سوزد، یعنی مثل آدامس کش می آید. باید گفت وقتی مو این حالت را پیدا می کند دیگر کاملا از بین رفته است و با هیچ روشی دوباره زنده نخواهد شد.

خانم ها اهمیت زیادی به موهای شان می دهند، اما گاهی همین اهمیت زیاد دادن می تواند باعث دردسر شود چرا که آنقدر به سراغ خدمات مختلف مربوط به مو مثل کراتینه ،ویتامینه، دکلره و... می روند که موها آسیب می بینند، همه موهای زیباتر می خواهند ولی بعضی از افراط و تفریط ها اثر نامطلوبی در بر خواهد داشت.

_ موقتی تر از آن است که فکر می کنید
کراتینه کردن
زمانی که آرایشگرها و مدیران سالن های زیبایی درباره لطافت و صافی موهایتان بعد از کراتینه کردن و زود حالت گرفتن آنها صحبت می کنند بیشتر خانم ها برای این کار داوطلب می شوند. شاید تنها دلیلی که بعضی خانم ها از کراتینه کردن موهایشان صرف نظر می کنند هزینه بالای این عمل باشد. البته معمولا بسته به مناطق مختلف شهر و جنس، پرپشتی یا کم پشتی و طول موهایتان قیمت ها حسابی متفاوت است. از آنجا که آرایشگرها قیمت بالای کراتینه کردن را بالا بودن قیمت مواد اولیه آن می دانند بسیاری از خانم ها در این تله می افتند. اما علاوه بر قیمت بالا این کار عواقبی هم دارد که بهتر است قبل از امتحان آن را بدانید.





:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: