نوشته شده توسط : armin

حفظ نظام، خواسته پیامبر(ص) و خداوند است

امام جمعه موقت تهران با انتقاد از موضع مجامع بین‌المللی در قبال برخی تحولات نظیر آنچه در بحرین در حال وقوع است، اظهار کرد: شورای امنیت و سازمان ملل مرده‌اند که البته ای کاش مرده بودند چون مرگ نه ضرر دارد و نه نفع، ولی این وضع برای دنیا ضرر دارد.
ایسنا: امام جمعه موقت تهران با انتقاد از موضع مجامع بین‌المللی در قبال برخی تحولات نظیر آنچه در بحرین در حال وقوع است، اظهار کرد: شورای امنیت و سازمان ملل مرده‌اند که البته ای کاش مرده بودند چون مرگ نه ضرر دارد و نه نفع، ولی این وضع برای دنیا ضرر دارد.

آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران، از رهبر انقلاب اسلامی به خاطر سخنان روز شنبه هفته قبل تشکر و ابراز امیدواری کرد که سایه ولایت همواره بر جمهوری اسلامی مستدام باشد و در ادامه گفت: این نشان می‌دهد که ولایت چقدر اهمیت دارد؛ البته در همه دنیا چنین است که یک نفر باید حرف آخر را بزند ولی در نظام اسلامی تنها از نظر سیاست و حکومت نیست بلکه اطاعت کردن، تکلیف شرعی است و ملت ایران همواره مطیع ایشان هستند.

وی در ادامه به 22 بهمن و حضور مردم در راهپیمایی این روز اشاره کرد و خاطرنشان کرد: راهپیمایی 22 بهمن طوری است که به فرمایش رهبری هرقدر هم تشکر شود، باز هم کم است و جای تشکر بیشتری دارد. اینطور که مردم بعد از 34 سال و آن همه گرفتاری، فشار و تحریم در صحنه هستند، نشان دهنده لطف خداوند و البته نشان‌دهنده بصیرت و رشد ملت ایران است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران اضافه کرد: این لطف خداوند است و خداوند حتما فضل و رحمتش را شامل چنین مردمی می‌کند که اینطور برای اسلام و کلمه توحید فداکاری می‌کنند. معلوم است که اینها از لطف خداوند ناشی می‌شود.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) مبنی بر اینکه "آنچه از شما می‌خواهم چیزی نیست جز مودت اهل بیت"، اظهار کرد: معنی این صحبت پیامبر اسلام (ص) یعنی نگه داشتن به وسیله اهل بیت. بنابراین مردمی که نظام را نگه دارند و حفظ کنند، کاری را انجام می‌دهند که رسول اکرم و خداوند می‌خواهد.

امامی کاشانی افزود: حضور مردم در صحنه و رشدی که ملت ایران از خود نشان می‌دهد، می‌تواند دشمن را مأیوس کند. دشمن خیلی نقشه‌ها می‌کشد و این نقشه‌ها نقش بر آب می‌شود. امروز حضور ملت ایران در دنیا بیداری ایجاد کرده است.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به آخرین تحولات بحرین گفت: مردم مظلوم بحرین مقاومت می‌کنند اما خدای متعال رحمتش را سرانجام و به زودی بر این ملت نازل خواهد کرد؛ البته دشمن این نقشه را به وسیله عمالش دارد وگرنه ملت‌ها این همه جنایت را تحمل نمی‌کنند. نه تنها امت اسلامی بلکه هیچ امتی در جهان جنایت‌ها را تحمل نمی‌کند اما متاسفانه اسلحه، پول و تبلیغات در دست حاکمان است. آنها هم عمال بیگانه‌اند و نوکران و حامیان اسرائیل هستند.

وی ادامه داد: به فضل خدا این زورها، پول‌ها و تزویر‌های دروغین همه رو به غروب و ناامیدی است. همانطور که در روایات است، از امام ششم می‌پرسند که چرا در ظهور مهدی آخر زمان تاخیر می‌شود و ایشان می‌فرمایند برای اینکه به همه مردم دنیا ثابت شود فریادرسی نیست. به تعبیر بنده، محافل بین‌المللی و عمومی دروغ می‌گویند. شورای امنیت و سازمان ملل مرده‌اند که البته ای کاش مرده بودند چون مرگ نه ضرر دارد و نه نفع، ولی این وضع برای دنیا ضرر دارد.

امامی کاشانی به مسائلی مثل اختلاف میان شیعه و سنی هم اشاره کرد و افزود: می‌بینیم که امروز جنایت‌های بزرگی مثل کشتار در عراق و سوریه و نقاط مختلف جهان اسلام انجام می‌شود. این همه جنایت را می‌بینند و خودشان شخصا در آن معاشرت می‌کنند. این وضعی است که جهان را به بدی رسانده است. این همان زمانی است که امام صادق (ع) به آن اشاره داشتند، یعنی همه ملت روی زمین مایوس می‌شوند و ناله همه بلند می‌شود، فریادها بلند و اشک‌ها جاری است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تهران در بخش دیگری از صحبتهای خود، از آیت‌الله خوشوقت نیز یاد کرد و افزود: زمانی که وارد مدرسه آیت‌الله حجت شدم، آیت‌الله خوشوقت از طلاب پاکیزه‌ای بود که در جلسات دعا و بحث و درس شرکت می‌کرد و از همان زمان یک طلبه وارسته بود و برای طلاب دیگر این روش ایشان یک سرمشق بود.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه اول نماز جمعه امروز تهران نیز درباره شخصیت انسان و اینکه رفتار و کردار ظاهری انسان ملاک نیست و باید به نیت انسان توجه کرد، اشاره کرد و ادامه داد: باطن عالمی بر تمام جلوه‌های رفتاری و کرداری تاثیر می‌گذارد و باید زیبا و ارزشمند باشد.

این عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به تکیه پیامبر بر وحدت و فضایل اخلاقی، بر لزوم وحدت امت اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا پیش از خطبه‌های نمازجمعه، بیانیه پایانی همایش یک روزه علما،‌ فضلا و روحانیون داخلی و خارجی در حمایت از مردم بحرین قرائت شد.

:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin

گزارش جدید آژانس از سانترفیوژهای پیشرفته

آژانس بین المللی انرژی اتمی با انتشار گزارشی اعلام کرد: ایران نصب سانترفیوزهای پیشرفته را در سایت غنی سازی اورانیوم نطنز آغاز کرد.
عصر ایران: آژانس بین المللی انرژی اتمی با انتشار گزارشی اعلام کرد: ایران نصب سانترفیوزهای پیشرفته را در سایت غنی سازی اورانیوم نطنز آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، ایران دارای دو سایت غنی سازی اورانیوم در سطح های 3.5 و 20 درصدی در نطنز (نزدیک اصفهان) و فردو (نزدیک قم) است. غنی سازی اورانیوم یکی از مهمترین فعالیت ها در چرخه تولید سوخت هسته ای است.

در این گزارش آمده است: در روز 6 فوریه 2013 ، آژانس مشاهده کرد که ایران نصب سانترفیوژهایی از نوع " ای آر 2 ام "  را در نطنز آغاز کرد. این برای نخستین مرتبه است که ایران سانترفیوژهایی پیشرفته تر از نوع "ای آر 1" را در سایت نطنز نصب می کند.

این سانترفیوژهای پیشرفته تر می توانند سرعت غنی سازی اورانیوم را افزایش دهند و در نتیجه ایران می تواند نسبت به گذشته، در زمان کمتری، حجم اورانیوم غنی شده بیشتری در اختیار داشته باشد.

ایران بارها اعلام کرده است که غنی سازی اورانیوم را براساس معاهدات بین المللی، حق خود می داند اما کشورهای غربی با استناد به قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد، خواهان توقف کامل غنی سازی اورانیوم ایران هستند.

گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی همچنین اعلام می کند که مذاکرات آژانس با ایران برای دست یابی به توافقی برای بازرسی های جدید در این کشور، بی نتیجه بوده است.

بازرسان آژانس خواهان مجوزهای جدید بازرسی در ایران از جمله بازرسی از پادگان نظامی پارچین تهران هستند.

در این گزارش توضیح داده شده است: پس از نشست های متعدد میان آژانس و تهران که از یک سال گذشته آغاز شدند و آخرین آن، هفته گذشته بود؛ (در بخش بازرسی های جدید در ایران) نمی توان توافقنامه ای را امضا یا فعالیتی را انجام داد.

این گزارش تنها چند روز قبل از مذاکرات جدید ایران و گروه 1+5 بر سر برنامه هسته ای تهران در شهر آلماتی قزاقستان منتشر می شود.

گروه 1+5 متشکل از پنج کشور عضو دائم شورای امنیت (آمریکا، فرانسه، بریتانیا، چین و روسیه) و آلمان از چند سال گذشته سلسله مذاکراتی را درباره برنامه هسته ای تهران با نمایندگان دولت ایران برگزار می کنند.

آمریکا، بریتانیا و اسرائیل  هم با استناد به این گزارش درباره فعالیت های هسته ای ایران هشدار دادند اما علی اکبر سلطانیه نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت که گزارش جدید آژانس دلیلی درباره نظامی بودن برنامه اتمی ایران ارائه نمی کند.


:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin

4 کشته در انفجار منزل مسکونی در تهران...

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار مرگبار یک ساختمان در شمال شرق پایتخت خبر داد.
ایسنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار مرگبار یک ساختمان در شمال شرق پایتخت خبر داد.

سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی انفجار در یک ساختمان پنج طبقه مسکونی در خیابان «131 تهرانپارس» که در ساعت 12:57 ظهر امروز به آتش‌نشانی اطلاع داده شد، آتش‌نشانان چند ایستگاه به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به ایسنا گفت: در جریان این حادثه چهار تن کشته و یک تن نیز مصدوم شدند.

به گفته ملکی، در میان کشته‌شدگان سه زن و یک مرد وجود دارد.

وی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، تصریح کرد: اما احتمال می‌رود که نگهداری از مواد محترقه در این ساختمان، علت وقوع این حادثه باشد.


:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin

دعوت لاریجانی از احمدی نژاد برای ناهار

جلسه سرای قوای مقننه، مجریه و قضاییه فردا به میزبانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزارمی شود.
خبرگزاری خانه ملت: جلسه سران قوا فردا به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

جلسه سرای قوای مقننه، مجریه و قضاییه فردا به میزبانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزارمی شود.

بر این اساس پس از چند وقت تاخیر در برگزاری این جلسات فردا دکتر لاریجانی میزان دکتر احمدی نژاد و آیت الله آملی لاریجانی رئیس جمهور و رئیس قوه قضاییه است.

:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin

جدیدترین آمار تولید خودرو در ایران

جدیدترین آمار تولید انواع خودرو در ایران مربوط به دی‌ماه سال جاری و 10 ماهه امسال منتشر شد.
ایسنا: جدیدترین آمار تولید انواع خودرو در ایران مربوط به دی‌ماه سال جاری و 10 ماهه امسال منتشر شد.

براساس جدیدترین آمارهای به دست آمده، تولید انواع خودرو در دیماه امسال 47 درصد نسبت به دیماه سال گذشته کاهش یافته است به‌گونه‌ای که تولید این محصولات از 146 هزار و 135 دستگاه در دی ماه سال گذشته به 77 هزار و 420 دستگاه رسیده است.

در این مدت تولید انواع خودروی سواری نیز 46.8 درصد افت نشان می‌دهد به‌گونه‌ای که تولید این محصول از 122 هزار و 232 دستگاه در دی ماه سال 90 به 64 هزار و 984 دستگاه رسیده است.

دی ماه امسال تولید انواع وانت نیز با کاهش 43.3 درصدی از 20 هزار و 276 دستگاه در دی ماه سال گذشته به 11 هزار و 498 دستگاه رسیده است.

تولید انواع مینی‌بوس، ‌میدل باس و اتوبوس نیز با کاهش 84.8 درصدی از 434 دستگاه به 66 دستگاه کاهش یافته است.

در این مدت تولید انواع کامیونت، کامیون و کشنده نیز افت 72.6 درصدی را تجربه کرده است به‌گونه‌ای که تولید این محصول از 3 هزار و 178 دستگاه به 872 دستگاه کاهش یافته است.

دیماه امسال تولید انواع خودروهای سواری در شرکت ایران خودرو 45 درصد، پارس خودرو 66.7 درصد، خودروسازی راین 87.1 درصد، سایپا 41 درصد و کرمان موتور صد درصد کاهش یافته و در خودروسازی مدیران 51.7 درصد افزایش یافته است.

در 10 ماهه امسال نیز تولید انواع خودرو در کشور افت 46.3 درصدی را تجربه کرده است به‌گونه‌ای که تولید این محصول از یک میلیون و 405 هزار و 275 دستگاه در 10 ماهه سال گذشته به 753 هزار و 944 دستگاه در 10 ماهه امسال کاهش یافته است.

تولید انواع سواری نیز در 10 ماهه امسال با افت 46.6 درصدی از یک میلیون و 210 هزار و 509 دستگاه به 646 هزار و 924 دستگاه رسیده است. در این مدت تولید انواع وانت نیز با افت 42.8 درصدی از 159 هزار و 889 دستگاه به 91 هزار و 449 دستگاه رسیده است.

تولید انواع مینی‌بوس، میدل باس و اتوبوس نیز با افت 82.2 درصدی از 5 هزار و 270 دستگاه به 939 دستگاه رسیده است. کامیونت، کامیون و کشنده نیز افت تولید 49.5 درصدی را در 10 ماهه امسال تجربه کرده‌اند به‌گونه‌ای که تولید این محصولات از 28 هزار و 969 دستگاه به 14 هزار و 632 دستگاه رسیده است.


:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : armin
طرح های موثر كسب درآمد
[i]
همه چیز را در مورد كسب درآمد و تجارت در ایران بدانید
قیمت: 8000  تومان 
کتاب
[t] [k]

طرح های موثر كسب درآمد

isbn:978-600-5069-65-1

با مجوز رسمی

 قانونی پولدار شوید

راهنمای قانونی پولدار شدن در ایران

آیا می دانید ریشه و علت پنهان بیش از 80 درصد فقر در ایران چیست ؟

 این محصول اصلا به افراد پولدار توصیه نمی شود !!!

بسیاری از مردان تنها یك طرح كسب درآمد را تجربه كرده اند

 و اطلاعی از طرحهایی كه بتوانند

 بدون درد سر در زمانی كوتاهتر كسب در امد  بیشتر را تجربه كنند ، ندارند.

آیا قصد راه اندازی كسب و كار جدیدی دارید؟

در هر شرایطی كه هستید با هر سرمایه ای

 با هر مهارتی پول بسازید

قیمت : 9600تومان
قیمت : 8000
تومان

خرید پستی           خرید پستی

آیا قصد توسعه كارتان را دارید؟

آیا دوست دارید با یك درآمد عالی برای خودتان كار كنید!

آیا از بس در مورد كسب درآمد از بازار مطالب خوانده اید

 اما نتیجه نگرفته اید خسته شده اید؟؟؟

قیمت : 9600تومان
قیمت : 8000
تومان

خرید پستی           خرید پستی

ما یك پیشنهاد خوب داریم.

دیگه حتی یه لحظه هم وقت خود را هدر ندهید ...
با psoi آینده خود را بسازید
100% كاربردی و موثر
تنها راه كسب درآمد برای كسانی كه می خواهند از صفر و با سرمایه كم

حتی بدون سرمایه شروع كرده و به ثروت برسند

كاربردی ترین و موثرترین طرحها ....صد در صد تضمینی و تست شده

اگر می خواهید به كسب ثروت و درآمد زیاد بیندیشید حتماً این محصول را خرید كنید

قیمت : 9600تومان
قیمت : 8000
تومان

خرید پستی           خرید پستی

 

psoi چیست ؟
كسب درآمد واقعی اصول دارد نه اینكه هر كسی كه وارد بازار شد بخواهد با كاركردن با یك یا چند تا سایت كسب درآمد (كه همشون هم كلاهبردارن) پولدار شود اگه اینجوری بود الان باید همه ملت پولدار شده باشن ... بین شما دوستانی كه در حال مطالعه این صفحه هستید آیا  یك نفرتان تا به حال موفق شده 10 میلیون تومان از بازار به دست آورد؟ !!! ... من كه بعید می دونم !!!
اما حالا شما هم می توانید لذت موفق شدن را تجربه كنید
ما امروز این سد رو می شكنیم وبا اقتدار اعلام می كنیم كه طرحهای واقعی  و قانونی  كسب درآمد از بازار را می دانیم (با مجوز رسمی از وزارت صنایع و معادن)و می توانیم آنرا به شما آموزش دهیم ..

psoi شامل چند طرح موثر كسب درآمد از بازار است كه قبلا توسط هزاران نفر مورد استفاده قرار گرفته است و 100 درصد پولساز هستند... شما هم اگر این طرحها را بدانید از همین الان می توانید در چند ماه درآمد ثابتی كسب كنید ... حتی بیش تر از درآمدی كه پدران شما به دست می آورند !!!
آیا شما تا به حال تمامی طرحهای كسب درآمد از بازار را امتحان كرده اید؟

قیمت : 9600تومان
قیمت : 8000
تومان

خرید پستی           خرید پستی


آیا شما هم مثل باقی افرادی كه رویای كسب درآمد از بازار را داشته اند با انرژی زیاد به این مقوله روی آوردید و پس از چند ماه تازه متوجه شدید كه تمام این حرفها كلك پوله ؟؟؟؟
چند نفر از شما تا به حال گول تبلیغات پر زرق وبرق بازاری را خورده اید كه به شما وعده كسب درآمد 900 هزار تومان در ماه داده اند؟ و پس از چند ماه تلاش شبانه روزی حتی یه پول سیاه هم به دست نیاورده اند؟ تا به حال چقدر از وقت خود را در بازار برای كسب درآمد  هدر داده اید؟

آیا هنوزم به كسب درآمد امیدوارید ؟؟؟؟
امیدوارم جوابتان مثبت باشد چون شما امروز طرحهای واقعی كسب درآمد از بازار را فرا خواهید گرفت... این طرحها به سه یا چهار گروه اصلی تقسیم می شوند كه ما همه آنها را به شما آموزش خواهیم داد.
 

قیمت : 9600تومان
قیمت : 8000
تومان

خرید پستی           خرید پستی


من و همكارانم هم چند سال پیش مثل شما شروع كردیم به كار كردن و ... . اما بعد از مدتی متوجه شدیم كه از این كارها پولی در نمیاد برای همین خودمون كم كم دست به كار شدیم وتقریبا بعد از 7 ماه اولین درآمد بازاری خودمون روتجربه كردیم .. كمی كه انرژی گرفتیم طرحهای دیگه روهم تست كردیم تا اینكه موفق شدیم در بازار  درآمد ثابت پیدا كنیم !!! ما در این دو سال موفق شدیم درآمد خود را در چند ماه حتی به 1 میلیون تومان هم برسانیم كه تمامی این درآمد از بازار به دست آمده بود و حالا با پولی كه از همون طرحها به دست آورده ایم به كارهای بزرگتر (و پرسودتری) دست زدیم كه برای ما واقعا درآمدزا هستند.
و اكنون نوبت شماست كه این فرصت استثنایی را از دست ندهید....!!!
ما این چند طرح واقعی كسب درآمد از بازار را به صورت یك بسته آموزشی به نام psoi درآورده ایم كه قابل عرضه به شما می باشد . تضمین درآمد پایه برای شما ماهیانه 100 الی 150 هزار تومان در ماه می باشد (كه بستگی به طرحی كه انتخاب می كنید دارد) اما شما می توانید بسیار بیشتر از آن درآمد كسب كنید ... میانگین درآمدی كه ما تجربه كردیم ماهیانه 300 تا 500 تومان از هر طرح است (شما می توانید به طور همزمان از دو یا چند طرح استفاده كنید)

 



:: موضوعات مرتبط: CD/DVD , کسب درآمد , ,
:: برچسب‌ها: طرح های موثر كسب درآمد ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1391 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 8 صفحه بعد