فـال روزانه 1391/12/11
نوشته شده توسط : armin
فـال روزانه  1391/12/11



فال روزانه متولدین فروردین

همانطور که دیروز تخیل آمیز و ملکوتی بود، امروز پایدار و عملی است. روزی عالیبرای تحقیق و پژوهش است که به بودجه بندی بهتر و استفاده از منابع دیگران به نفعشما کمک می کند. چرا نباید آنچه قانوناً متعلق به شماست را داشته باشید؟

پیش بینی روابط شما: امروز شما به فردی که می شناسید و رابطه خاصی با اودارید، پیغامی می فرستید، ولی کاش فرصت صحبت کردن با او را می یافتید. امروز میتوانید بدون آنکه حرف بزنید پیامتان را برسانید. هر حرکت شما، عمیق ترین احساساتشما را به نحوی شگفت انگیز منتقل می کند.

پیشبینی شغل شما: امروز اگر دقت نداشته باشید یکی از جزئیات مهم را جا می اندازید.شاید بهتر باشد که آهسته تر پیش بروید، ولی اشکالی ندارد. آهسته و پیوسته بودنامروز شما را به خط پایان می رساند. پس با احتیاط پیش بروید و همه تابلوهای میسررا دوبار بخوانید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز با افرادی بزرگتر، عاقل تر و مجرب تر صحبت کنید تا از توصیه و پندهایآنها استفاده کنید. آنها هرچه بگویند در جمع به شما کمک می کند تا برای بهتر کردناهدافتان و یافتن راه هایی برای بدست آوردن رویاها و امیدهایتان برای آیندهبکوشید.

پیش بینی روابط شما: امروز روش دیگری برای دوست داشتن می یابید. رمانس واقعی وجادوی بیشتری از عشق خالص وجود دارد. همین جرقه های کوچک بعداً شعله های عشق راشعله ور می کنند. با عزیزترین تان مهربان باشید و این کار لبه های تیزی که گاهی دررابطه ایجاد می کند از بین می برد. با هم مهربان باشید.

پیشبینی شغل شما: امروز روی زمین سفتی هستید که احساس آزادی می کنید تا قدم بزرگتریبردارید. افراد دیگر پیشتان هستند تا اگر لغزشی داشتید کمکتان کنند. به احتمالزیاد، می توانید همه چیز را خودتان حل کنید. نگران نباشید.


فال روزانه متولدین خرداد

امروز روز خوبی برای صحبت کردن با رئیس، والدین، معلمین و افراد بسیار مهمدرباره نحوه ارتقای شغلی یا بدست آوردن شغل بهتری است. همچنین روز خوبی برای صحبتکردن درباره سلامتی تان با افراد مافوق است.

پیش بینی روابط شما: امروز عشق شما مثل رودخانه ای به زیبایی و نرمی جریان مییابد. اگر اخیراً اختلافاتی داشته اید، از این زمان برای حل کردن مشکلات استفاده کنید.هدیه ای بدهید که نشان از احساسات عمیق شما داشته باشد. یا فقط شبی رمانتیک و شاددر کنار هم داشته باشید.

پیشبینی شغل شما: امروز بجای آنکه به وسایل الکترونیکی وابسته باشید، برای انجامکارها از دستتان استفاده کنید. وقتی سعی می کنید نحوه کار یک دستگاه یا برنامه رایاد بگیرید فقط وقت تلف می کنید.


فال روزانه متولدین تیر

امروز روزی عالی برای نقشه کشیدن برای سفر است. همچنین روز بسیار خوبی برایبرنامه ریزی های بلندمدت در مورد تحصیلات عالی، رسانه، چاپ، پزشکی و حقوق است.امروز می خواهید منظم باشید و تفکر شما نظم دارد. همچنین به نتایج گرایش دارید.

پیش بینی روابط شما: امروز شاید در حیات عشقی خود استرس داشته باشید. نه اینکهروز پر دردسری باشد، بلکه احساسات شما کمی نمایان می شود. افراد بسیاری و حتی شریکزندگی شما امروز را روز خوبی می دانند، ولی شما کمی اخمو هستید.

پیشبینی شغل شما: امروز انرژی فراوانی در هوا وجود دارد که به حفظ تعادل کمک می کند.این اثر پایدارکننده قوی به رو آمدن ایده ها و عملی شدن آنها در حالت فیزیکی کمکمی کند. خلاصه اینکه کارهای زیادی را به انجام می رسانید.

فال روزانه متولدین مرداد

زمانی عالی برای همنشینی با دیگران و صحبت کردن در مورد کاربرد درست اموالمشترک و منابع مشترک است. شاید راه هایی عملی برای تمام کردن جزئیات مربوط بهمیراث، بیمه، مالیات و بدهی بیابید.

پیش بینی روابط شما: امروز با شنا کردن در دریایی از احساسات شیرین و قوی، خوشخواهید گذراند. می توانید سفره دلتان را برای شریک زندگی تان باز کنید و احساساتزیبای خود را با او در میان بگذارید، بدون اینکه در لاک خود مخفی شوید. اینپیشرفتی برای رابطه شماست.

پیشبینی شغل شما: آهسته تر حرکت کنید. اگر آرام نباشید و استراحت نداشته باشید تاپایان ماه خودتان را خسته می کنید. به یاد داشته باشید که شما همیشه لازم نیست باتمام قدرت حرکت کنید تا در محل کار کارایی داشته باشید. سخت نگیرید.


فال روزانه 
متولدین شهریور

با دوستان نزدیک و شرکای خود در مورد امور عملی صحبت کنید زیرا به راحتی بهاجماع می رسید. در واقع یک دوست مسن تر یا مجرب تر ممکن است توصیه ای عالی داشتهباشد. زمان خوبی برای بحث درباره تقسیم کار است.

پیش بینی روابط شما: امروز موج احساسات شما را با خود می برند. شریک زندگی تاناز شما عقب نمی ماند. هر دوی شما دوست دارید از آتش عشق خود بهره ببرید و شاید ازابراز آن دلزده هستید. ولی قطعاً می توانید راهی برای محکم کردن پیوندتان بیابید.

پیشبینی شغل شما: در جستجوی شغل جدیدی هستید؟ امروز آن را خواهید یافت. دنبال کردنغرایز درونی خود شما را به فرصتی عالی می رساند که حقوقی که می خواستید را به شمامی دهد. شما ثابت قدم، قابل اعتماد و صادق هستید و کارفرمایان این خصایل را دوستدارند.

فال روزانه متولدین مهر

امروز می توانید کارهای زیادی را به انجام برسانید زیرا آماده انجام هر کاریکه مستلزم نظم و کنترل باشد هستید. شما تمرکز و دقت کافی دارید و به جزئیات توجهمی کنید، به علاوه تحمل کافی برای تمام کردن آنچه شروع کرده اید را دارید.

پیش بینی روابط شما: امروز از همیشه راحت تر می توانید با نزدیک ترین فرد بهخود هماهنگ شوید. جریانی از احساسات در اطرافتان هست و حس می کنید که باید باافراد دور و برتان ارتباط برقرار کنید نه اینکه در مقابلشان گارد بگیرید. شما دردرون خود احساس امنیت می کنید و نمی خواهید برون گرا شوید.

پیشبینی شغل شما: امروز در مورد پول محافظه کار تر باشید. گاهی ولخرجی می توانید ازدستتان در برود. ولی امروز روز خوبی برای خرج کردن پول در راهی معنادار است که بهشما هم کمک می کند. آن را سرمایه گذاری کنید یا با مشاور مالی حرف بزنید.


فال روزانه متولدین آبان

امروز جنبه های خلاقیت شامل کار می شوند، چه در زمان آماده سازی باشد چه درزمان نظافت. امروز شما آماده این مطلب هستید، زیرا حس نظم و وظیفه می کنید. صحبتدر مورد مراقبت و تحصیل کودکان عملی خواهد شد.

پیش بینی روابط شما: با آنکه روز خوبی برای عشاق است، ولی شاید امروز کمیاحساس حساس بودن و دلزدگی کنید. امروز ابراز احساسات برای شما کمی زیادی وناخوشایند است. نه اینکه او را تحسین نکنید، بلکه روش های باکلاس تر را ترجیح میدهید.

پیشبینی شغل شما: امروز شک نکنید و به اطرافیان خود اعتماد کنید. گاهی ممکن است درمحل کار خود اضافه کار بگیرید زیرا به دیگران اطمینان ندارید که بتوانند کارها رابه تنهایی انجام دهند. ایمان داشته باشید که دیگران هم می توانند از شما حمایتکنند و می توانید به آنها تکیه کنید.


فال روزانه متولدین آذر

امروز از آنچه در منزل انجام می دهید رضایت حاصل می کنید یا شاید از صحبت هایخانوادگی مهم راضی باشید. تمرکز و دقت شما به نتایج عملی و بلندمدت است. روز خوبیبرای انجام تعمیرات و نحوه انجام آن است.

پیش بینی روابط شما: امروز احساسات شما نسبت به فرد خاصی عمیق تر می شود وراهی مناسب برای در میان گذاشتن آنها پیدا می کنید. ابراز لفظی یک راه است، ولیهزاران راه دیگر هست که راحت تر است. از قوه تخیل قوی خود استفاده کنید.

پیشبینی شغل شما: وقتی در محل کار اصطکاک پیش می آید، اولین واکنش شما سرزنش کردندیگران است. قبل از آنکه انگشت اتهام را به سوی فرد دیگری بگیرید به خودتان نگاهیبیندازید. بهتر است انسان گاهی به اشتباهاتش اعتراف کند.

فال روزانه متولدین دی

از انرژی امروز برای انجام کارهای روتینی استفاده کنید که از آن ها خودداری میکردید. شما ذهن با نظم، پشتکار و تحمل لازم برای انجام کارها را دارید. شما ازجزئیات نمی گذرید و می خواهید که وظیفه و مسئولین خود را به انجام برسانید. ازاسراف اجتناب می کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز آرزو می کنید که کاش یک سطل همراهتان داشتید تا یکسطل آب سرد روی سر کسانی بریزید که فکر می کنند صحبت هایشان در مورد عشق شیرین ودلپذیر است. سخت نگیرید. آرام باشید و همه چیز درست خواهد شد.

پیشبینی شغل شما: امروز مسائل پولی در صدر برنامه شما هستند. زمان کافی برای رسیدگیبه این مسائل بگذارید. شما با ارقام، صفحات گسترده و گزارش های بانکی بهتر عمل میکنید. دقت و توجه به این موضوعات بعداً برایتان مفید واقع خواهد شد.

فال روزانه متولدین بهمن

اگر امروز خرید می کنید، می خواهید آیتم های عملی بخرید که برای مدت زیادیدوام بیاورند. در امور تجاری، شما مشتاقید که بدانید برای آینده چه چیزی سود دارد،نه برای امروز و فردا. با افراد بزرگتر از خودتان حرف بزنید که از شما بیشتر میدانند.

پیش بینی روابط شما: امروز در رابطه خود احساس امنیت می کنید، زیرا شک هایی کهاخیراً داشتید برطرف می شوند. در میان گذاشتن احساسات تان آسان می شود و پیوندی کهبین شما بود محکم تر می شود. اگر تابحال نمی دانستید که آیا احساسات شما دوطرفهاست یا خیر امروز مطمئن می شوید.

پیشبینی شغل شما: امروز شما راز کاری مهمی دارید که نمی دانید که آن را فاش کنید یانکنید. این اطلاعات برای سلامتی و موفقیت جمعی در محل کار شما، حیاتی است، ولی ازواکنشی که ممکن است دریافت کنید می ترسید.


فال روزانه متولدین اسفند

امروز هدایت انرژی خود به سمتی که می خواهید آسان می شود، زیرا شما دقت دارید.روز خوبی برای نظر انداختن بر عادات خود و سبک زندگی تان و موشکافی کردن بازده خوداست. آیا هنوز هم کارایی و بازده سابق را دارید؟

پیش بینی روابط شما: امروز هارمونی و هماهنگی فراوانی دارید. ولی ممکن است کهاز تعداد افراد دور و برتان بترسید و راحت نباشید که احساسات خود را در میانبگذارید. شریک زندگی شما به شما اطمینان دارد و بدین ترتیب نمی دانید که چه واکنشینشان دهید. از ته دل حرف بزنید و راستش را بگویید.

پیشبینی شغل شما: به یاد داشته باشید که راه های سنتی برطرف کردن مشکلات گاهی بهترینراه برای یافتن راه حل هستند. این روش ها به یک دلیل سنتی شده اند – اینکه نتیجهمی دهند. روش های قدیمی را بکار ببرید تا موفق شوید.




:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: